کوره سرد مس در شاهین‌شهر/ ارژن شگفتی ساز می شود؟

هفته ششم لیگ برتر فوتسال از پنجشنبه با دو دیدار آغاز و جمعه با انجام پنج دیدار به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ششم لیگ برتر فوتسال با دو دیدار در روز پنجشنبه _ ۱۰ مردادماه _ از ساعت ۱۸ در شاهین شهر و مشهد آغاز خواهد شد و در ادامه پنج دیدار روز جمعه _ ۱۱ مرداماه _ ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد تا پرونده هفته ششم لیگ برتر فوتسال بسته شود.

کار سخت مدافع عنوان قهرمانی در شاهین‌شهر

شاگردان سعید رستمی پنج شنبه _۱۰ مردادماه_ در سالن تختی شاهین شهر از ساعت ۱۸ میزبان مس سونگون خواهد بود. هایپرشهر در هفته گذشته در مقابل فرش آرای مشهد حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه چهار بر یک مغلوب شد در حالی که شاگردان اسماعیل تقی زاده نیز در ساری نتوانستند شهروند را شکست دهند و تنها به یک امتیاز بسنده کرده و با نتیجه چهار بر چهار به تساوی رضایت دادند.

هایپر شهر طی پنج هفته گذشته توانسته سه تساوی، یک برد و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کند؛ شاید جالب باشد بدانیم تنها برد هایپرشهر در مقابل سن ایچ ساوه صدر نشین رقم خورده است. مس سونگون در دو هفته نخست با نتایج سنگین رقبایش را شکست داد تا نشان دهد برای دفاع از عنوان قهرمانیش پا به میدان گذاشته ولی از هفته سوم به بعد شاگردان تقی زاده نتوانستند نتایج دلچسبی بدست بیاوند.

مس سونگون با هفت امتیاز از پنج دیدار قبلی خود در جایگاه پنجم جدول رده بندی و هایپرشهر با شش امیاز در رده دهم جدول قرار دارد. با توجه به حمایت های شدید هواداران در سالن تختی شاهین شهر از تیم هایپر مطمناً مسی ها کار آسانی نخواهند داشت و هایپر نیز برای کسب هر سه امتیارز خانگی پا به میدان خواهد گذاشت.

شاگردان بیغم؛ غم دار یا بی غم؟

شاگردان حمید بیغم جمعه - ۱۱ مردادماه - در سالن ابوالفتحی شیراز از ساعت ۱۸ میهمان ارژن شیراز خواهند بود. گیتی پسندی ها هفته گذشته توانستند در خانه مقاومت البرز را با نتیجه هفت بر پنج شکست دهند در حالی که ارژن شیراز هفته گذشته در مقابل تیم قعر جدولی شاهین کرمانشاه نتوانست بیشتر از یک امتیاز بدست بیاورد و با نتیجه دو بر دو در مقابل کرمانشاهی ها متوقف شد.

ارژن طی پنج هفته گذشته فقط در یک دیدارموفق به کسب هر سه امتیاز دیدار شده و توانست شاگردان رضا لک را با نتیجه سنگین شش بر یک شکست دهد. گیتی پسند طی پنج هفته گذشته توانسته عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد و با ثبت دو برد، دو تساوی و تنها یک شکست یکی از بالانشینان جدول باشد.

تا پیش از این دیدار گیتی پسند با ۸ امتیاز در رده چهارم و ارژن با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد؛ با نگاهی گذرا به جدول متوجه می شویم گیتی پسند در مقابل ارژن کار سختی نخواهد داشت، اما نباید از این نکته غافل شد که گیتی پسند در بازی گذشته خود سه بازیکن خود را به علت سه کارت زرد گرفتن از دست داد و آنها را برای بازی مقابل ارژن شیراز ندارد و کماکان مهره های اصلی این تیم مصدوم هستند.

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

کد خبر 384261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.