۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
تجربه غذا در رستوران ماشینی!

گروهی از طراحان فرانسوی از یک خودروی قدیمی برای ایجاد دکه‌ای برای فروش مواد غذایی استفاده کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در چند دهه اخیر استفاده از وسایل کهنه و قدیمی برای ساخت مکان‌های جدید و وسایل کاربردی نو در اولویت کار بسیاری از طراحان و معماران شهری سراسر دنیا قرار گرفته است. بسیاری از این افراد با جمع‌آوری ضایعات و وسایل دورریختنی، نوآوری‌هایی خلق می‌کنند و باعث شگفتی همگان می‌شوند. حتی در بسیاری از پروژه‌ها، ساکنان شهرها نیز در جمع‌اوری ضایعات و مواد زائد مشارکت می‌کنند.

اخیرا گروهی از هنرمندانو طراحان فرانسوی، که اقدامات زیادی در جهت تبدیل ضایعات به وسایل جدید انجام داده‌اند، در یکی از شهرهای این کشور از یک خودروی قدیمی کوپه به عنوان دکه‌ای بسیار زیبا برای فروش مواد غذایی بهره گرفته‌اند. آن‌ها برای ساخت رستوران خیابانی، کوپه قدیمی را به طور افقی به دو قسمت تقسیم کردند و قسمت بالایی خودرو را با فاصله از طریق یک ستون به قسمت پایینی خودور تبدیل کردند که فاصله بین دو قسمت بالایی و پایینی به عنوان فضایی برای پخت و آمده سازی مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته شده است.

ایده ساخت یک رستوران خیابانی از یک خودروی مرده نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است و بسیاری از ساکنان برای بازدید از این رستوران و خرید خوراکی‌های آن دور هم جمع می‌شوند. این طراحان فرانسوی پیش از این نیز اقدامات زیادی برای تبدیل وسایل زائد انجام داده‌اند. به عنوان مثال، تبدیل باجه‌های تلفن به آکواریوم‌هایی زیبا در برخی از شهرهای فرانسه، یا به عنوان باجه‌های تلفن سیار از مهم‌ترین اقدامات این گروه بوده است.

کد خبر 384258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ل. ش IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    مطلب جالبي بود