بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین تفریحگاه خانوادگی نیوزلند

با افتتاح شهربازی مارگارت ماهی در شهر کرایست‌ چرچ، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین تفریحگاه‌های نیمکره جنوبی به وجود آمد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهربازی مارگارت ماهی، که به افتخار یکی از نویسندگان بزرگ نیوزلند به این عنوان نامگذاری شد، پس از وقوع زلزله‌ای که در سال ۲۰۱۱ در نیوزلند اتفاق افتاد در کرایست چرچ، شهری واقع در استان کانتربوری، احداث شد. پروژه ساخت این شهربازی با هدف تسکین مردم این شهر طراحی شد چرا که ساکنان کرایست چرچ، در مقایسه با دیگر شهرهای نیوزلند، بیشترین آسیب را در زلزله فوق متحمل شدند. 

شهربازی مارگارت ماهی به گونه‌ای ساخته شد که جوابگوی ساکنان مختلف استان کانتربوری باشد چرا که در این استان مردم در چهار منطقه "جنگلی"، "تالابی"، "ساحلی" و "کویری" زندگی می‌کنند. این شهربازی به دو قسمت مختلف تقسیم شد که در یکی از این قسمت‌ها توری بسیار بزرگ، به اندازه ۲۵ متردر ۱۵ متر، به دو دکل بسیار بلند متصل شده است. قسمت‌های میانی تور نیز به وسیله ریسمان‌هایی بسیار محکم و با ارتفاعات مختلف به دکل وصل شده است و روی این تور عظیم وسیله‌هایی برای سرگرم کردن مردم و کودکان و حتی جاهایی برای استراحت قرار گرفته است.

قسمت دیگرشهربازی مارگارت ماهی ترکیبی از سه برج بسیاربلند است که کودکان با بالا رفتن از این برج‌ها، حدود ۸ متر از سطح زمین فاصله می‌گیرند. کودکان پس از بالا رفتن از برج‌ها، از طریق سرسره‌های مارپیچی به زمین بازمی‌گردند. علاوه بر برج‌های بلند در این قسمت از شهربازی، وسیله‌های بازی و سرگرمی بسیاری تعبیه شده است که امکان سرگرم کردن کودکان و والدین آن‌ها را به طور همزمان فراهم آورده است.

کد خبر 384257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.