برگزاری جشنواره در قطب تاریخی شهر/ نمایش ۱۵۸ فیلم در ۱۱ سالن

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت:. وقتی که شهری مانند اصفهان به عنوان میزبان جشنواره ای مطرح می شود، ترجیح برگزار کنندگان بر این است که سینمای اصلی و مرکزی جشنواره که رسانه ها و مهمانان در آن حضور دارند در قطب تاریخی و محور اصلی شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا تابش در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هشت روز  جشنواره بیش از ۱۱ سالن سینما میزبان ۱۵۸ فیلم هستند. 

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به اینکه مردم اصفهان میزبان ده ها هنرمند داخلی و خارجی در طول جشنواره خواهند بود،  ادامه داد: محل های مختلف برای میزبانی از مهمانان این دوره از جشنواره آماده شدند. تلاش های مستمری برای آماده سازی سالن های سینما و مکان های دیگری جهت میزبانی در جریان است. امیدوارم این جشنواره با توجه به تنوعی که امسال در زمینه فیلم های سینمایی دارد بتواند به اهداف از پیش تعیین شده برسد.

وی درباره پوستر جشنواره سی و دوم خاطرنشان کرد: برای طراحی این پوستر به هنرمندان مختلفی پیشنهاد کار شد و آن ها نیز طرح ها و پیشنهادات مختلفی را ارائه دادند. در نهایت از حمیدرضا بیدقی خواهش کردیم که طرح اولیه خود را کامل کنند و پیش ببرد. در این پوستر تلاش شده که نشانه هایی از مردمان و کودکان پنج قاره و همچنین نشانه هایی از اصفهان و ایران باشد. پوستر با رگه های ایرانی ولی دیدی جهانی طراحی شده و امیدوارم مردم و هنرمندان از این پوستر لذت ببرند.

تابش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محور اصلی جشنواره گذر فرهنگی چهارباغ خواهد بود یا خیر؟ پاسخ داد: محور اصلی جشنواره چهارباغ عباسی است. وقتی که شهری مانند اصفهان به عنوان میزبان جشنواره ای مطرح می شود، ترجیح برگزار کنندگان بر این است که سینما اصلی و مرکزی جشنواره که رسانه ها و مهمانان در آن حضور دارند در قطب تاریخی و محور اصلی شهر باشد. البته در دو نقطه دیگر شهر یعنی سینما بهمن و سینما سیتی سنتر نیز برنامه هایی خواهد بود.

کد خبر 384248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.