نوروزی: جشنواره فیلم کودکان امنیت و صلح به ارمغان خواهد آورد

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان می تواند پل بسیار قوی برای ارتباط کودکان دنیا از طریق فیلم و هنر باشد؛ این پل، دوستی و محبت را تقویت خواهد کرد و امنیت و صلح پایدار به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، قدرت الله نوروزی در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که این دوره از جشنواره در اصفهان برگزار می شود و مفتخرم که بگویم این جشنواره در اصفهان دائمی شد. با تدارکاتی که دیدیم قصد مستمر کردن این جشنواره را داریم تا جشنواره تنها به چند روز محدود نباشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: این جشنواره می تواند پل بسیار قوی برای ارتباط کودکان دنیا از طریق فیلم و هنر باشد. این پل، دوستی و محبت را تقویت خواهد کرد و امنیت و صلح پایدار را به ارمغان خواهد آورد. جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان فرصت طلایی برای ملت ایران و مردم اصفهان است.

وی افزود: هنرمندان این فرصت را دارند تا با تهیه فیلم کودکان و حضور در این جشنواره موارد ذکر شده را تقویت کنند. تدارک خوب و امکانات مناسبی برای این دوره از جشنواره پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری جشنواره نیاز به تعامل بین بخشی است، گفت: خوشبختانه این تعامل بین شهرداری و ارگان هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوبی برقرار است.

نوروزی با اشاره به شهرهای خواهرخوانده اصفهان اظهار امیدواری کرد که جشنواره امسال بتواند میزبان  خواهر خوانده ها و کشورهای دیگر باشد.

وی ادامه داد: این جشنواره دستاوردهای جانبی بسیاری از جمله حضور هنرمندان خارجی و بین المللی در اصفهان و حضور هنرمندانی از سراسر ایران در اصفهان دارد؛ این حضور باعث شکوفا شدن استعداد جوانان اصفهانی می شود و امیدواریم این فرصت بتواند گام موثری در راستای افزایش کیفیت خدمات فرهنگی و هنری در اصفهان باشد.

شهردار اصفهان با بیان این نکته که "جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان متعلق به تمام ملت ایران است" تاکید کرد: درست است که این جشنواره بین المللی بوده، اما همواره در صحبت با دوستان تهرانی بر برگزاری دائمی این جشنواره در اصفهان تاکید داشتیم. این جشنواره فرصت بیشتری را برای شکوفایی هنرمندان اصفهانی ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 384247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.