دو تصادف در دو تقاطع جنوبی و شمالی پل فلزی 

رانندگان وسایل نقلیه جهت کاهش تلفات ناشی از تصادفات باید قبل از تغییر مسیر از چراغ راهنما وسیله نقلیه خود استفاده کنند و پس از آن نقطه کور را با سر و گردن پوشش دهند، در نهایت با رعایت حق تقدم حرکت کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز سه شنبه، هشتم -مرداد ماه-ساعت ١٩در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، خیابان علامه مجلسی در مسیر شمال به جنوب، خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب، مسیر غرب به شرق خیابان هشت بهشت غربی، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر ، خیابان شمس آبادی در هر دو مسیر ، هر دو مسیر خیابان کمال اسماعیل، مسیر غرب به شرق بلوار ملت، مسیر غرب به شرق خیابان مطهری، خیابان حکیم نظامی در مسیر جنوب به شمال ، هر دو مسیر خیابان سعادت آباد، خیابان چهارباغ بالا در مسیر شمال به جنوب و مسیر شرق به غرب بلوار دانشگاه ترافیک سنگین است.
تردد خودرو ها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و روگذر خیابان امام خمینی در مسیر شمال به جنوب به علت وجود تراکم ترافیکی به کندی صورت می گیرد.
متاسفانه امروز شاهد دو تصادف در تقاطع جنوبی وشمالی پل فلزی بودیم که هر دو به علت رعایت نکردن حق تقدم بود؛ ساعت ١٠و ٢٣دقیقه امروز صبح در  تقاطع جنوبی پل فلزی یک دستگاه موتور سیکلت بدون رعایت حق تقدم در تقاطع گردش به چپ کرد که این اقدام منجر به برخورد آن با یک دستگاه خودرو پراید شد.
تصادف دیگری نیز در ساعت١٣و٥٤دقیقه در تقاطع شمالی پل فلزی رخ داد که در این حادثه هم یک دستگاه موتور سیکلت بدون رعایت حق تقدم در مسیر راست گرد پل فلزی به سمت پل ابوذر اقدام به انحراف به چپ کرد که در نهایت این بی توجهی منجر به برخوردش با یک خودرو پیکان شد.

کد خبر 384244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.