فردوسی پور شدن چه آسان/ رفیعی: پیشنهاد تراکتور بهتر بود

محمد حسین میثاقی چند وقتی است که از فضای رسانه ملی به واسطه تعطیل شدن لیگ برتر دور مانده وی با انتشار یک استوری نشان داد میتواند شبیه عادل فردوسی پور شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها چه بازیکنانان اخراجی از جمع قرمز نشینان پایتخت و چه آنهایی که قراردادشان را تمدید کرده اند از خوبی های پرسپولیس می‌گویند.

هرچه دارم از پرسپولیس دارم

سال ۸۹ با قرارداد سه ساله به تیم راه آهن علی دایی  پیوست و در ۴۶ بازی رسمی ۱۴ گل به ثمر رساند، این درخشش باعث شد در سال ۹۲ با قرارداد ۲ ساله به تیم فوتبال پرسپولیس دعوت شود و بعد از آن یکسال را برای گذراندن دوران سربازی راهی تراکتور شد و مجدد به پرسپولیس برگشت. "امید عالیشاه" پس از اینکه در لیگ ۹۸-۱۳۹۷ توانست با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود باید  قراردادش با پرسپولیس تمدید می‌کرد که چند روز گذشته پس از تمدید قراردادش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام به همه هواداران عزیز و بامحبت. مایه افتخار است که دو سال دیگر در خدمت شما عزیزان و خانواده بزرگ پرسپولیس هستم و در تیم محبوبم خواهم بود.
هر چه دارم از پرسپولیس دارم و به عضویت در محبوب‌ترین تیم آسیا می‌بالم و خدا را از این بابت شکر می‌کنم که همواره حمایت شما خوبان شامل حالم بوده.
امیدوارم این فصل هم با توکل به خدا، درایت کادرفنی، تلاش و سخت کوشی تک تک اعضای تیم و باشگاه و حمایت همه جانبه پیشکسوتان محترم و شما هواداران با معرفت و عاشق روزهای طلایی دیگری را رقم بزنیم.
حمایت، حمایت و فقط حمایت تا سربلندی دوباره پرسپولیس است. یا علی"

میثاقی، فردوسی پور شدن را دوست دارد

محمدحسین میثاقی که به خاطر تعطیلی لیگ برتر ، چند هفته‌ای است در تلویزیون دیده نمی‌شود، عکسی از خودش با مدل موهای جدید در استوری اینستاگرامش  منتشر کرد که بی شباهت به مدل موهای عادل فردوسی پور نیست.

تا ابد هوادارتم پرسپولیس

سروش رفیعی که پس از نظر کالدرون در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، طی روزهای گذشته از جمع قرمز پوشان جدا شد و پس از جدایی‌اش از جمع پرسپولیس با انتشار ویدوئی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"دمتون گرم که با همه کم و کاستی‌هام تو هر شرایطی حمایتم کردید. همیشه اونجوری نمیشه که دلت می‌خواد.
تا ابد هوادارتم پرسپولیس
یا علی"

سروش رفیعی در قسمتی از ویدئو می‌گوید: " با وجودی که پیشنهادات بهتری داشتم در حالی به پرسپولیس آمدم که پیشنهاد مالی که تراکتور به من داده بود ۴۵۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون بیشتر  از پرسپولیس به من می داد"

کد خبر 384240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.