بعضی نقدها به دولت منصفانه نیست

تیران_فرماندار تیران‌وکرون گفت: بعضی نقدها منصفانه نیست و با تخریب یک نهاد باعث تخریب دستاوردهای نظام و کشور می‌شود، اقداماتی که دولت در شرایط سخت انجام می‌دهند باعث افتخار دولتمرداران و نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران‌وکرون، مجید حججی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای مقابله با نوسانات اقتصادی، اظهارکرد: بدترین تحریم‌های آمریکا علیه کشور وضع شده و چنین وضعی در گذشته انقلاب سابقه نداشته است.

وی عنوان کرد: دولت در شرایط سختی در حال مدیریت کشور است و مسئولان این دولت بدترین شرایط را نسبت به دیگر دولت‌ها داشته و در مظلومیت هستند.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه نقد منصفانه موجب پیشرفت است، خاطرنشان‌کرد: بعضی نقدها منصفانه نیست و با تخریب یک نهاد باعث تخریب دستاوردهای نظام و کشور می‌شود، اقداماتی که دولت در شرایط سخت انجام می‌دهند باعث افتخار دولتمرداران و نظام است.

حججی با اشاره به توزیع اعتبارات تملک دارایی اضافه‌ کرد: با وجود محدودیت اعتبارات، اقدامات زیادی در حال انجام است که باید در هفته دولت نشان داده شود.

وی با انتقاد از جابه‌جایی اعتبارات شهرستانی از سوی بعضی از ادارات‌کل، خاطرنشان کرد: نباید بودجه اختصاصی به شهرستان در دیگر مناطق و مرکز استان هزینه شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مراقب چنین خطایی از سوی ادارات کل خود باشند.

فرماندار تیران‌وکرون به تعامل دستگاه‌های اداری با امام‌جمعه اشاره‌ کرد و گفت: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید کوچکترین کوتاهی و انتقاد از تریبون نماز جمعه مطرح شود، زیرا این موضوع آسیب‌های زیادی را به همراه دارد و بعضی از انتقادات همه دستاوردهای نظام را زیر سوال می‌برد.

حججی ادامه‌ داد: انتقادات و مشکلات را امامان جمعه به صورت دیدار و تلفنی با مدیران در میان بگذارند و سعی در رفع آن داشته باشند و در صورتی که انجام نشود، دستگاه‌های نظارتی و نهادهای بالادستی آماده رسیدگی و بررسی هستند.

کد خبر 384239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.