تابش: با شایان مصلح صحبت نکرده‌ایم/ کلاه خودمان را می‌گیریم که باد نبرد

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: هر باشگاه برای خود مدیریت مجزایی دارد و نمی‌شود به دیگر باشگاهها برای مدریت صحیح پیشنهادی ارائه داد.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با جذب شایان مصلح، اظهار کرد: هنوز باشگاه مذاکره و صحبتی با شایان مصلح نداشته است و ما هرگاه بازیکنی را جذب کردیم نام او را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شاید یک یا دو بازیکن دیگر را جذب کنیم، ادامه داد هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی را جذب خواهیم کرد. تیم ما در شرایط فعلی خوب است و بازیکنان آماده هستند، مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و اگر نیاز به بازیکنی بود آن را جذب می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در رابطه با اردوی ترکیه زردپوشان اصفهانی، گفت: شرایط آب و هوا مطلوب بود و طبق صحبت بازیکنان و کادر فنی تا به حال چنین اردوی خوبی نداشتیم. تیم در ترکیه صبح و بعد از ظهر در زمین مناسب تمرین می‌کرد و محل اسکان آن‌ها خوب بود و تیم‌های باکیفیتی برای بازی تدارکاتی انتخاب شده بودند.

تابش در خصوص منحل شدن کانون هواداران توسط سازمان لیگ فوتبال، تصریح کرد: کانون‌های هواداری منحل نشده و تعلیق شده‌اند. قرار شد کانون‌ها به شکل جدیدی سازماندهی شوند و الزامی وجود ندارد که معاونت فرهنگی در باشگاه داشته باشیم، شاید خواستیم شورای فرهنگی تشکیل دهیم.

وی در رابطه تجهیز ورزشگاه نقش جهان طبق خواسته فدراسیون فوتبال، افزود: گزارش‌های کاملی را به سازمان لیگ داده‌ایم؛ افراد مشغول هستند و به تازگی کابل کشی شده است و تا حداکثر دو هفته دیگر گیت‌ها الکترونیک نقش جهان نصب می‌شوند.

تابش ادامه داد: شماره گذاری صندلی‌ها در حال انجام است، میکسزون ورزشگاه نقش جهان مشکلاتی داشت که در حال رفع نواقص آن برای خبرنگاران هستیم. نقش جهان از هر لحاظ تجهیز است و شرایط آماده‌ای دارد.

مدیر باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که از چه راهکاری استفاده کردید که سپاهان جزء باشگاه‌های بدهکار نیست و آیا برای دیگر باشگاه‌ها پیشنهادی دارید؟ گفت: دستمال به سرم می‌بندم که سر درد نگیرم و کلاه خود را سفت می‌گیرم که باد نبرد؛ برای باشگاه‌های دیگر پیشنهادی ندارم و خدا را شکر باشگاه ما در این قضیه مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: در فوتبال مدیریت‌ها به شکل گوناگون است و از یک سیستم  واحد پیروی نمی‌کند؛ نمی‌شود که برای باشگاه‌های دیگر پیشنهادی داد و در سپاهان برنامه ریزی هفت ساله داریم که بر اساس این برنامه‌ها و استرتژی ها پیش می‌رویم. باشگاه‌های دیگر مدیر عامل و مسئولانی دارند و من نمی‌توانم پیشنهادی به آن‌ها بدم.

کد خبر 384234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.