کانادا میزبان محبوبترین مرکز گردهمایی قاره آمریکا

سالن همایش‌های مترو تورنتو لقب محبوبترین مرکز گردهمایی آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده‌ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سالن همایش‌های مترو تورنتو(MTCC)، واقع در شهر تورنتو کانادا، به عنوان بهترین و بزرگترین مرکز گردهمایی کانادا در ۳۵ سال اخیر یعنی از زمان افتتاح آن تا به امروز و محبوبترین مرکز گردهمایی آمریکای شمالی شناخته می‌شود. این مرکز در سال ۱۹۸۰ ساخته شد و در سال ۲۰۱۸ بازسازی شد.

سالن همایش‌های مترو تورنتو با مساحتی برابر با ۶۵ هزار مترمربع از دو ساختمان شمالی و جنوبی و هفت نمایشگاه تشکیل شده‌ است. از این تعداد نمایشگاه، سه نمایشگاه در ساختمان شمالی و چهار نمایشگاه در ساختمان جنوبی قرار دارد. نمایشگاه‌های سالن همایش‌های مترو تورنتو به گونه‌ای طراحی شده‌ است که رفت‌وآمد افراد معلول را تسهیل می‌کند چرا که هیچگونه مانع یا ستونی بر سر راه آن‌ها قرار نگرفته است. ساختمان‌های شمالی و جنوبی نیز با اداره‌ها و هتل‌های مهم شهر تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

این سالن همایش در مجموع دارای ۷۷ اتاق نشست‌ و یک آمفی تئاتر با ظرفیت هزار و ۲۳۲ نفر است. از این تعداد اتاق‌ها، ۳۴ اتاق در ساختمان جنوبی و ۴۳ اتاق در ساختمان شمالی واقع شده‌ است. ساختمان شمالی و جنوبی از طریق یک راهروی هوایی به ایستگاه قطار Union Station، اصلی‌ترین ایستگاه قطار شهر تورنتو وصل می‌شود.

ساختمان جنوبی که در سال ۱۹۹۷ تکمیل و تأسیس شد، با ادغام فضاهای اضافی اطراف خود، فضای نمایشگاه را دو برابر کرد. این ساختمان از طریق یک تونل و یک پل به ساختمان اصلی یعنی ساختمان شمالی راه دارد. ساختمان جنوبی دارای ۳۴ اتاق ملاقات است و در نتیجه فضای کافی را دراختیار شرکت‌کنندگان برای برگزاری رویدادهای خود قرار می‌دهد. این ساختمان در سال ۲۰۱۴ موفق به دریافت گواهینامه LEED شد؛ LEED یک گواهینامه بین‌المللی بسیار معتبر است که به مکان‌های نمونه موفق در طراحی انرژی و محیط زیست اعطا می‌شود.

سالن همایش‌های مترو تورنتو مجهز به یک گروه فنی و مدیریتی مشخص و یک تیم آشپزی بسیار حرفه‌ای است و کارکنان آن همگی متعهد به ارائه بهترین خدمات هستند. مدیران برنامه ریزی این مرکز توانایی بالایی در طراحی و میزبانی مهمانی‌های کوچک و بزرگ، برگزاری نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های مختلف دارند. در تمام غرفه‌هایی که در نمایشگاه این سالن اجلاس قرار دارد، خدمات الکترونیکی و ارتباطی به طور کامل و پیشرفته ارائه می‌شود و یک تیم خدماتی بسیار حرفه‌ای و قدرتمند در نمایشگاه‌ها در حال فعالیت هستند.

نزدیکترین پارکینگ به سالن همایش‌های تورنتو، پارکینگی سرپوشیده با ظرفیت هزار و۷۰۰ فضا برای پارک خودروهاست که بین ساختمان‌های شمالی و جنوبی قرار گرفته است. هتل‌های زیادی در اطراف سالن همایش‌های مترو تورنتو قرار دارد و مسافران بدون نگرانی می‌توانند به اتاق‌های مجهز و پاکیزه در این هتل‌ها دسترسی داشته باشند. نزدیکترین هتل به MTCC هتل InterContinental Toronto Centre نام دارد که در شرق سالن همایش‌های مترو تورنتو واقع شده و دارای ۵۸۶ اتاق است.

تاکسی، اتوبوس، مترو و قطار ایمن‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی کانادا و آمریکای شمالی به شمار می‌رود. این سیستم‌های حمل‌ونقل تمام مسیرها را به Union Station در تورنتو متصل می‌کند. فاصله ترمینال اتوبوسرانی تا سالن همایش‌های مترو تورنتو نیز با تاکسی تنها پنج دقیقه است و بنابراین، این نوع حمل‌ونقل در میان مسافران و مهمانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 384221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.