مصدومیت؟ نه دیگر حوصله‌اش را ندارم

دویست و پنجاه و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مجمع ذوب آهن، مصوبه هیئت مدیره کارخانه را شکست" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سعید آذری بیان شده است. وی ضمن تشکر از مدیر عامل کارخانه ذوب آهن و هیئت مدیره این شرکت افزود: تنها کسانی که از ما حمایت کردند مدیر عامل کارخانه و هیئت مدیره بود، اما مجمع هیئت مدیره کارخانه در حالی که بودجه مورد نیاز باشگاه را ٥٠  میلیارد تومان در نظر گرفته بودند این مصوبه را شکست و آن را به ٢٥ میلیارد تومان رسانید. وی ادامه داد: دیدار برابر الاتحاد یک بازی نابرابر است چرا که الاتحاد علاوه بر شرایط مالی مساعد از حمایت تیم‌های عربی نیز برخوردار است، مسئله‌ای که در کشور ما عکس آن ثابت شد و از ذوب آهن هیچ حمایتی به عمل نیامد.

"مصدومیت؟ نه دیگر حوصله‌اش را ندارم"دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محمد ایرانپوریان مدافع سپاهان بیان شده است. وی از شرایط خوب سپاهان سخن به میان آورد و اظهار کرد: اردوهای ترکیه و کردان خیلی خوب بود و شرایط تیم را به حالت ایده آل رسانید فقط امیدواریم بازی‌های لیگ هرچه زودتر شروع شود. وی ادامه داد: فصل قبل مصدومیت‌های پیاپی اجازه انجام بازی‌های خوب و شرایط مساعد را از من گرفته بود اما اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برم و حوصله مصدومیت دیگری را ندارم.

"باید مرتبا بازی دوستانه برگزار کنیم"دیگر عنوان صفحه اول دویست و پنجاه و هفتمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از سرپرست سپاهان مطرح شده است. وی برگزاری اردوهای سپاهان را طبق برنامه از پیش تعیین شده بیان کرد و اظهار کرد: سپاهان به موقع تمرینات خود را شروع کرده و به آمادگی کامل برای شروع لیگ رسیده است. تعویق بازی‌های لیگ برنامه‌های ما را به هم زده و برای حفظ آمادگی‌های کسب شده مجبور به انجام بازی‌های دوستانه هستیم.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 384202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.