احتمال بازگشت کاوه رضایی به شارلوا

یک سایت بلژیکی نوشت کاوه رضایی گزینه چهارم یا پنجم سرمربی این تیم است و باشگاه بروخه قصد دارد این بازیکن را به صورت قرضی به تیم سابق خود شارلوا برگرداند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت lesoir، کاوه رضایی که با پنج میلیون یورو به بروخه پیوسته است، پیش‌تر در فهرست فروش تیمش قرار داشت. این بازیکن در تیم ایوان لکو که با سیستم ۲-۵-۳ تیمش را روانه بازی می‌کرد اغلب نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌آمد. او ۱۳ بار برای تیمش بازی کرد که اغلب به عنوان بازیکن تعویضی بود. 

او بعید است بتواند در سیستم پل کلمنت سرمربی جدید این تیم نیز خودش را نشان دهد و به همین خاطر گزینه چهارم یا پنجم خواهد بود و در صورتی که در بروخه بماند، نمی‌تواند فرصت بازی داشته باشد. به همین خاطر سران تیم بروخه قصد دارند مشکل این بازیکن را حل کنند و او را به تیم سابق خود یعنی شارلوا قرض بدهند. 

در حال حاضر علی قلی‌زاده و یونس دلفی در تیم شارلوا بازی می‌کنند و در صورتی که کاوه رضایی نیز به این تیم برگردد، جمع ایرانی های تیم شارلوا تکمیل می‌شود. 

کاوه رضایی که با درخشش در شارلوا راهی بروخه بلژیک شد نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند و از زمان حضور در بروخه تنها یک گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 384176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.