عالیقدر: باشگاه و مربی تیم با چالش مصدومیت بازیکن مواجه هستند

بازیکن گیتی پسند گفت: مربی قبل از بازی‌ها تاکتیک های خود را پیاده می‌کند و مصدومیت مهره‌های اصلی تیم روی اجرای تاکتیک تیم اثرگذار است.

مهران عالیقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در تمرینات با تیم قبل از شروع بازی اول، عضله چهارسر من دچار پارگی شده و در حال سپری کردن مراحل درمانم هستم و هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده‌ام.

وی ادامه داد: پزشک‌های تیم هنوز مشخص نکرده‌اند که چه زمانی می‌توانم بازی کنم و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌ام را به دست بیاورم تا دوباره برای گیتی پسند بازی کنم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه فوتسال در ایران رشته جذابی است و دنبال کنندگان زیادی دارد، افزود: تیم‌های لیگ خوب شده‌اند. امسال برای تیم گیتی پسند مشکلاتی پیش آمد و چندین بازیکن کلیدی تیم دچار مصدومیت شدند که این مصدومیت‌ها کار مربی تیم را سخت کرده است، اما مطمئن هستیم که این مشکلات برطرف خواهد شد و گیتی پسند به اوج باز می‌گردد.

عالیقدر در رابطه با برگزاری پلی‌آف، گفت: سابقه بازی در پلی‌آف را داریم و به نظرم پلی‌آف جذابیت لیگ را بالا می‌برد؛ نحوه برگزاری پلی‌آف دست کارشناسان کمیته فوتسال است که امیدوارم یک تصمیم خوب درمورد آن بگیرند.

وی با اشاره به اینکه باید تمرکز اصلی گیتی پسند روی لیگ فوتسال باشد، تصریح کرد: روند پلی آف باید به گونه‌ای باشد که لیگ پیش زمینه‌ای برای پلی آف باشد نه این که پلی آف تعیین کننده قهرمان لیگ شود.

عالیقدر با اشاره به اینکه مصدومیت بازیکنان گیتی پسند باعث شده تاکتیک‌های مربی دچار مشکل شود، ادامه داد: مربی قبل از بازی‌ها تاکتیک های خود را پیاده می‌کند و مصدومیت مهره‌های اصلی تیم روی تاکتیک تیم اثرگذار است. باشگاه و مربی تیم با چالش مصدومیت بازیکن مواجه هستند و در هر حال باید این شرایط را پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های تیم ملی برای جام جهانی مشخص شده است، افزود: سرمربی تیم ملی و بازیکنان با یک برنامه خوب جلو می‌روند و زمانی می‌توان تیم ملی خوبی داشت که لیگ پویایی وجود داشته باشد؛ باید همه با یکدیگر همکاری کنند تا لیگ به قوت خودش باقی بماند و امیدوارم اتفاق‌های خوبی برای فوتسال ایران بیفتد.

وی تصریح کرد: هر فصل برای هر بازیکنی پیشنهادهای خارجی داده می‌شود و من پیشنهادات خارجی خود را رد کردم و با افتخار برای گیتی پسند بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: باشگاه گیتی پسند سعی کرده است باشگاه حرفه‌ای باشد چه در رده‌های پایه و چه در بحث بودجه و سعی کرده که همه این موارد را به صورت حرفه‌ای رعایت کند. گیتی پسند چه با من و چه با بازیکنان دیگر مشکلی نداشته و هیچ طلبی از باشگاه گیتی پسند ندارم.

کد خبر 384175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.