۷ گام مهم در بخش ترافیکی منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از انجام هفت اقدام مهم ترافیکی در چهار ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد و گفت: برای اجرای این اقدامات سه میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کل بودجه ترافیکی سال ۹۸ منطقه یک شهرداری اصفهان ۱۹۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که در حال حاضر ۳۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از این بودجه در اختیار معاونت ترافیکی قرار گرفته است.

وی با اشاره به هفت اقدام مهم معاونت ترافیکی منطقه یک در چهار ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: جمع آوری دو سازه فرسوده دروازه‌ای(تابلوهای راهنمای مسیر بزرگراه شهید خرازی) و نصب جدید آنها با صرف اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده تقاطع های تختی، طیب، مسجد سید و پل شیری با صرف ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: سیستم‌های هوشمند تقاطع‌های هفتم محرم، پل شیری، جهاد و کاشانی نیز با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار اصلاح شده است.

وی ادامه داد: تعمیر و نگهداری ۲۸ عدد ایستگاه‌های اتوبوس (سرپناه مسافران) با ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار، خط کشی خیابان‌های ظهیرالاسلام و خلجا با هزینه ۲۵۰ میلیون ریالی و نصب ۲۸ عدد گیره دوچرخه در کنار مساجد ایستگاه‌های مترو و مدارس ۱۳۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

شکرانی با بیان اینکه برای تجهیز خودروی مکانیزه ثبت تخلف در این منطقه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: خودروهای سامانه ثبت تخلفات مکانیزه از نوع پژو ۲۰۶ سفید رنگ است که با سه دوربین نصب شده بر روی آن‌ها، تخلفات را به صورت مکانیزه ثبت می‌کند.

وی تصریح کرد: این سامانه تخلفات ایستایی همچون پارک دوبل، توقف در ایستگاه اتوبوس، حریم تقاطع‌ها و میادین و توقف در محل‌های توقف مطلقاً ممنوع را ثبت می‌کند تا توسط پلیس راهور اعمال قانون انجام شود.

کد خبر 384169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.