امیری: خبرگزاری ایمنا نقش اساسی مدیریت شهری را برای مردم تبیین کند

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده و نقش اساسی مدیریت شهری را برای مردم تبیین کند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حضور خبرگزاری ایمنا در فضای مطبوعاتی استان و کشور می‌تواند در اطلاع رسانی و خبررسانی شفاف و به موقع ایجاد کند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که خبرگزاری ایمنا می‌تواند در تنویر افکار عمومی تأثیر بسزایی داشته باشد باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده و نقش اساسی مدیریت شهری را برای مردم تبیین کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: نقش اساسی این خبرگزاری در راستای اطلاع رسانی درباره برنامه‌ها و اهداف مدیریت شهری اصفهان است و در کنار آن باید در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز نقش خود را ایفا کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه خبرگزاری ایمنا، گفت: هر رسانه با ایجاد جذابیت و ابداعات می‌تواند جای خود را در افکار عمومی باز کند و خوشبختانه مجموعه خبرگزاری ایمنا نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

امیری تاکید کرد: خبرنگارانی که در این خبرگزاری فعالیت می‌کنند، توانایی لازم در انجام وظیفه خطیر اطلاع رسانی را دارند، اما باید دوره های مدیریت شهری را پشت سر بگذارند تا شناخت بهتری از مدیریت شهری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بحث خبر و خبررسانی، جذابیت و نوع آن می‌تواند در جامعه بسیار تأثیرگذار باشد، ادامه داد: قطعاً خبرگزاری ایمنا تاکنون فعالیت‌های خوبی در این راستا انجام داده و البته باید هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و داشته‌های خود استفاده کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شکل گیری ارتباط چند جانبه بین کلانشهرها همچنین ارتباط مردم با مجموعه مدیریت شهری به روشن‌تر شدن فضای اطلاع رسانی کمک می‌کند و این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه مدیران رسانه ایمنا قرار گیرد.

وی اظهار کرد: فرارسیدن دوازدهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری ایمنا را به تمام دست‌اندرکاران این خبرگزاری که نقش اطلاع‌رسانی و شفاف سازی در جامعه را به خوبی ایفا کرده، تبریک می‌گویم و یادآور می‌شوم که روزانه اخبار ایمنا را از طریق شبکه‌های مجازی دنبال می‌کنم و امیدوارم با توجه به توسعه شبکه فضاهای مجازی، این رسانه بتواند هر چه بیشتر از ظرفیت‌های خود استفاده کند.

کد خبر 384158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.