طهرانی: خبرگزاری ایمنا محدود به انعکاس فعالیت‌های شهرداری نباشد

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه ایمنا یک خبرگزاری عام است و باید در تمام حوزه‌ها فعالیت داشته باشد، نباید خود را محدود به انعکاس فعالیت‌های شهرداری و مباحث شهری کند.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر خبرگزاری ایمنا در صدد جذب مخاطبان بیشتری است باید در حوزه‌های مورد انتظار مردم فعالیت و شفاف سازی کند.

وی افزود: در این خبرگزاری باید گزارش‌های تحلیلی در بخش‌های مختلف شهری، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی منتشر و در این گزارش‌ها از نظرات مردم حتما استفاده کند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ایمنا به عنوان یک خبرگزاری مطرح در سطح استانی و ملی اخبار را در لحظه و دقیق منتشر می‌کند، تصریح کرد: این خبرگزاری با اطلاع رسانی‌های به موقع رویدادها، شهروندان را در جریان اخبار قرار می‌دهد و می‌توان به اخبار آن استناد کرد.

وی ادامه داد: هر روز بسته‌های خبری ایمنا را مطالعه می‌کنم و باید بگویم که این خبرگزاری در حوزه‌های مختلف موفق عمل کرده و در مقایسه با دوره‌های گذشته به پویایی دست یافته است.

طهرانی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده خبرگزاری ایمنا توانسته جایگاه واقعی خود را در بین خبرگزاری‌های استانی و ملی ارتقا دهد.

وی تاکید کرد: ایمنا یک خبرگزاری عام است که باید در تمام حوزه‌ها فعالیت داشته باشد و نباید خود را محدود به انعکاس فعالیت‌های شهرداری و مباحث شهری کند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان افزود: با توجه به مشکلات و شرایط سخت اقتصادی موجود، مردم بیشتر تشنه رفع مسائل اقتصادی هستند، از این رو باید تحلیل‌های اقتصادی بیشتر انجام و بخش عمده‌ای از نگرانی‌های مردم برطرف شود.

کد خبر 384149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.