شناسایی ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان

تیران_معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۰۹ نقطه پر حادثه در استان اصفهان شناسایی شده که بی‌خطرسازی ۶۷ نطقه‌ از این تعداد، نیازمند اختصاص اعتبارات کشوری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران‌وکرون، فرزاد دادخواه در جلسه بررسی مشکلات حوزه راهداری این شهرستان، اظهار کرد:  مسئولان محلی برای رفع مشکل پیچ خطرناک و وضعیت جاده روستایی تندران اقدام به آزادسازی محورهای حاشیه‌ای آن کرده‌اند، اما لازم است با اختصاص اعتبارات بیشتر وضعیت این پروژه بهبود پیدا کند.

وی افزود: ۱۰۹ نقطه پر حادثه در استان اصفهان شناسایی شده که بی‌خطرسازی ۶۷ نطقه‌ از این تعداد، نیازمند اختصاص اعتبارات کشوری است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های راهداری، خاطرنشان کرد: مسیر روستایی تندران جزو ۶۷ نقطه پر حادثه ملی قرار گرفته و با توجه به حجم بالای ترافیک خودرویی آن، باید مشکل آن در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.

دادخواه ادامه داد: بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل برای رفع چالش‌های جاده‌ای کافی نیست و برای جبران آن به اعتبارات محلی نیاز است، وضعیت اعتباری و توزیع قیر هم به گونه‌ای نیست که کارهای عمرانی با سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه استفاده از زیرگذرها برای تردد لازم است، یادآور شد: با مشارکت مسئولان محلی و اختصاص اعتباراتی از این محل، سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش می‌یابد و ایمنی مسافران تأمین می‌شود.

کد خبر 384129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.