چاقوهایتان را جز برای تقسیم نان بیرون نیاورید

تنها گذاشتن ، یک عادت دیرینه است . تنها رها کردن آنکه دوستتان دارد، یعنی کشتنش و کشته شدن در تاریخ امروز تاوان همان است

به گزارش خبرنگار ایمنا، پانته آ بهرام ، با انتشار عکس هایی از خودش در دامان طبیعت ، در اینستاگرامش نوشته است :

اونایی که فکر می‌کنن زندگی و آدم ها به دو دسته خوب و بد تقسیم میشن ، دنیا رو سیاه و سفید می بینن.

 دنیا خیلی رنگبندی داره رفقا .

تقدیم با عشق .

با رفیق قشنگ ، مروارید خانم ، در کنار دیو آسیاب ، که عمرش دراز باد.

حدیث میر امینی با قرار دادن پوستر تازه ترین قسمت از سریال سالهای دور از خانه در اینستاگرامش آورده است :

کم کم به پایان پخش سالهای دور از خانه نزدیک میشیم.  دلم برای فرنگیس و ماجرا هاشون تنگ میشه.  خانواده خاله خاور به من یاد داد که هر کسی از هر طبقه اجتماعی ، با هر موقعیتی که داره میتونه گاهی خوشبختی و از ته دل احساس کنه . فقط کافیه خنده و خوشحالی و محبت را فراموش نکنه ، امیدوار باشه و تحت هیچ شرایطی ناامید نشه و هر جایی که هست تنورش روشن و زندگیش ادامه داشته باشه.

پریناز ایزدیار در آخرین پست اینستاگرامی خود ، خبر از حضور فیلم متری شیش و نیم در جشنواره فیلم ونیز داده است . فیلم سینمایی متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی در اولین حضور بین‌المللی خود در هفتاد و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش در خواهد آمد . این فیلم با حضور پیمان معادی ، پریناز ایزدیار،  فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده و با تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان در بخش رقابتی افق ها حضور داشته که از ۶ تا ۱۶ شهریورماه برگزار خواهد شد . عرضه و پخش بین‌المللی فیلم به عهده محمد اطبایی است.

نازنین بیاتی که این روزها مشغول بازی در سریال مانکن است ، با انتشار عکس هایی از خودش در اینستاگرام این‌گونه آورده است :

تنها گذاشتن ، یک عادت دیرینه است . تنها رها کردن آنکه دوستتان دارد، یعنی کشتنش و کشته شدن در تاریخ امروز تاوان همان است که کسی را کشته ای در تقویم دیروز . حواستان باشد که چاقوهایتان را جز برای تقسیم نان بیرون نیاورید و گردن بگذارید به فرمان کائنات که می‌گوید : پاداش کلوخ انداز ، سنگ است.

ملیکا زارعی ، خواهر مریلا زارعی و معروف به خاله شادونه ، با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش از نقش آفرینی مریلا در سریال مانکن گفته است :

تازه ترین نقش مریلا در سریال مانکن

با ترس انتخاب کرد ، اما با شجاعت بازیش کرد . خواهرم امیدوارم مثل همیشه عالی باشی . تو همیشه با توکل به خدا ، با اطمینان خطر کردی . پیروز شدی ، سرت به آسمون بوده . شکست خوردی ، سرت به آسمان بوده و این رو فقط من میدونم .

اشکات همیشه حساب شده و مردم همیشه تو رو توی قلبشون حفظ کردن. پس بازم به آسمون نگاه کن.

کد خبر 384121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.