رشد آخر وقتی شاخص کل بورس امروز ۷ مردادماه

شاخص کل بورس که در ابتدای معاملات امروز افزایشی بود ، کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و در پایان با رشد مثبت ۱۶۳ واحدی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در طول معاملات امروز - دوشنبه ۷ مردادماه- ابتدا افزایشی بود سپس از ساعت ۹:۴۵ صبح روند نزولی به خود گرفت به طوری که در ساعت ۱۲ به کمترین حد خود رسید، اما در نهایت با رشدی ۱۶۳ واحدی به کار خود پایان داد.

امروز با دست به دست شدن بیش از ۲ میلیارد سهم و اوراق بهادار طی ۲۵۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۷۳۵ میلیارد تومان رسید.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به کاهش ۱۸ واحدی شاخص کل هم وزن، افزایش ۴۴ واحدی شاخص قیمت، افزایش ۲۵۶ واحدی شاخص بازار اول،کاهش ۲۸۱ واحدی شاخص بازار دوم،افزایش ۳۰ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۲ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر، اشاره کرد.

در معاملات امروز نمادهای پارسان، شپدیس و وغدیر به ترتیب با ۲۷۷، ۱۴۸ و ۱۰۶ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای کگل، شپنا و و امید به ترتیب با ۱۵۵، ۵۹ و ۴۷ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز جم پیلن، خساپا، فملی، فولاد و وتجارت پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و کانه های فلزی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 384112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.