تامین ۶۰ واگن باقیمانده ناوگان خط یک قطارشهری

با تصویب شورای شهر مشهد، ۶۰ واگن باقیمانده ناوگان خط یک قطارشهری مشهد تامین می‌شود.

به گزارش ایمنا، صبح امروز -دوشنبه ۷ مردادماه- در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، براساس نظریه کمیسیون برنامه و بودجه، شهرداری مشهد مقدس مکلف است با توجه به نیاز و ضرورت تکمیل ناوگان خط یک قطار شهری، در بازه زمانی چهارساله پس از ابلاغ قانونی این مصوبه، نسبت به تامین ۶۰ دستگاه واگن سبک شهری (LRV)، مطابق یا مشابه با واگن‌های موجود این خط، اقدام کند.

همچنین لایحه دریافت بهای خدمات از شهروندان بابت استفاده از سامانه‌های نظارت تصویری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مقدس تصویب شد.

براساس این لایحه به شهرداری مشهد (سازمان حمل و نقل و ترافیک) اجازه داده می‌شود، مستند به بند ۲۶ ماده ۸۰ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، بهای خدمات استفاده از سامانه‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف (برداشت پلاک) سازمان حمل و نقل و ترافیک را از اشخاص حقیقی یا حقوقی که با مجوز مراجع قضایی، درخواست دسترسی به اطلاعات ثبت شده از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک را دارند، دریافت کند.

تصویب لایحه آغاز عملیات حفاری تونل پروژه خط چهار قطارشهری

لایحه آغاز عملیات حفاری تونل پروژه خط چهار قطارشهری مشهد یکی دیگر از دستورهای جلسه علنی امروز بود که پس از بررسی تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود، اجرای عملیات حفاری مکانیزه ۱۴.۵ کیلومتر تونل پروژه خط چهارم قطارشهری را به ‌همراه احداث سه محل شفت ایستگاه، مطابق طرح‌های مصوب و در قالب پیمان طرح و ساخت، حداکثر به مبلغ ۱۰.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال) ریال، به صورت ترک تشریفات مناقصه و با انجام مراحل قانونی مربوط و با رعایت تبصره‌های زیر به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) واگذار کند.

خلیل‌الله کاظمی، معاون حمل و نقل شهرداری مشهد در این رابطه اظهار کرد: قیمت تمام شده هر متر از خط سوم قطارشهری مشهد ۶۴۰ میلیون ریال است.

تصویب لایحه بازنگری درجه‌بندی و بهای خدمات توقفگاه‌های ناوگان حمل و نقل باری درون‌شهری

تعرفه بهای خدمات و شاخص‌های درجه‌بندی و امتیازدهی توقفگاه‌های وسایل حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه به تصویب رسید.

تصویب لایحه تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان توسعه آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره)

بر اساس این لایحه به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود، به ‌منظور تکمیل پروژه آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در بوستان ملت، نسبت به تامین اعتبار پروژه مزبور تا سقف مبلغ ۱۵.۴۹۹.۶۰۰.۰۰۰ (۱۵ میلیارد و ۴۹۹ میلیون و ۶۰۰ هزار) ریال در سال ۱۳۹۸ اقدام کند.

کد خبر 384107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.