طراحی پروژه‌های بزرگ شهری برای محور سبز اصفهان

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: منطقه ۹ پتانسیل تاریخی خوبی به لحاظ وجود کوه آتشگاه، منارجنبان و اینکه محور سبز اصفهان دارد، از این رو طراحی پروژه‌های بزرگ شهری برای این محور سبز باید مورد توجه قرار گیرد.

مرتضی طهرانی در حاشیه دیدار مردمی شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۹ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملکرد منطقه به لحاظ تحقق بودجه و سایر فعالیت ها در حد بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و علاوه برآن معتمدان محله از عملکرد شهرداری منطقه ۹ رضایت داشتند و این رضایتمندی را به شیوه های مختلف اعلام کردند.

وی ادامه داد: ابراز رضایتمندی شهروندان منطقه ۹ در ملاقات با شهردار اصفهان باعث شد مدیران شهری نسبت به انجام  وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: مسایلی که در برنامه ملاقات مردمی منطقه ۹ از سوی شهروندان مطرح شد بیشتر مشکلات مربوط به آزادسازی پلاک های در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی بود که شهروندان در خصوص باقی مانده مطالبات، معوضات و معادل سازی املاک سؤالات خود را مطرح کردند که تا حد امکان برای رفع این مسایل و مشکلات تلاش کردیم.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۲۰ نفر در حوزه امور مالی و اقتصادی مراجعه کردند که خوشبختانه مشکل اکثر آنها رفع شد، ابراز امیدواری کرد: باز هم برنامه های ملاقات مردمی مدیران شهری در مناطق مختلف برگزار و در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: منطقه ۹ پتانسیل تاریخی خوبی به لحاظ وجود کوه آتشگاه، منارجنبان و  اینکه محور سبز اصفهان دارد، از این رو طراحی پروژه‌های بزرگ شهری برای محور سبز اصفهان در این منطقه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به میزان تحقق بودجه در سال جاری، اظهار کرد: خوشبختانه پس از گذشت چهار ماه از سال‌جاری بدون در نظر گرفتن اوراق مشارکت ۲۱ درصد و با در نظر گرفتن اوراق مشارکت ۳۳ درصد بودجه چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان محقق شده است در حالی که سال گذشته در این زمان تنها ۱۱ درصد بودجه تحقق یافته بود.

طهرانی ادامه داد: خوشبختانه درآمدهای شهرداری به نحو مطلوب حاصل شده و بدهی‌های گذشته سروسامان یافته به طوری که بودجه های عمرانی را با تخصیص بسیار خوب پرداخت می کنیم و از این بابت نگرانی نداریم.

کد خبر 384093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.