۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
چگونه ارزان سفر کنیم؟

سفر کردن اهمیت زیادی دارد و باید جایی در اولویت‌هایتان داشته باشد. جدای از دیدن مکان‌های نو، آشنایی با آدم‌های تازه و داشتن تجربه‌های جدید، فاصله گرفتن از زندگی روزمره و خلق خاطرات به‌یادماندنی نقش مهمی در سلامتی ذهن و روان افراد دارد.

به گزارش ایمنا، رقابت روزافزون شرکت‌های هواپیمایی و رشد پیوسته‌ هتل‌ها و مکان‌های اقامتی باعث کاهش هزینه‌های سفر شده است اما با وجود هزینه‌های گوناگون زندگی، هنوز سفر کردن برای افراد بسیاری دغدغه‌ بزرگی است. اینکه چطور سفر ارزانی داشته باشیم، پرسشی جذاب و پاسخ آن جذاب‌تر است که روز پنجشنبه سید وحید منافی در برنامه "زندگی در سفر" آن را برای مردم توضیح می‌دهد.

علیرضا مساح، رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان پیرامون اولین کارگاه سفر و گردشگری اظهار کرد: کارگاه "زندگی در سفر" به مردم یاد می‌دهد چگونه ارزان و حرفه‌ای سفر کنند.

وی ادامه داد: عده ای تصور می‌کنند سفر پر هزینه کیفیت لازم دارد در صورتی که می‌شود کم هزینه و با لذت فراوان سفر کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع باید برای مردم فرهنگسازی شود، افزود: شهروندان با حضور در این کارگاه که روز پنجشنبه ۱۰ مردادماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود، از سید وحید منافی که سفرهای ارزان بسیاری داشته است، تجربه کسب می‌کنند.

کد خبر 384092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.