همایش "شهرپویا" در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود

همایش "شهرپویا" بزرگ‌ترین همایش انتخاب رشته شهر با حضور علیرضا افشار، 8 مرداد در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، یکی از دغدغه‌های مهم دانش آموزان انتخاب رشته کنکور است که در زندگی آینده آنان تأثیر زیادی دارد که اگر این انتخاب آگاهانه یا به درستی انجام نشود، دانشجو در آینده تحصیلی، شغلی و حتی در زندگی فردی و اجتماعی خود نیز با مشکلاتی روبه رو می‌شود.

انسان در طول زندگی خود همواره دست به انتخاب می‌زند و این موضوع به قدری اهمیت دارد و تکرار می‌شود که می‌توان گفت بدون انتخاب کردن زندگی غیرممکن است.

محمدرضا کشانی، رئیس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تب مدرک گرایی بین نسل جوان زیاد شده است، اظهار کرد: همایش "شهرپویا" بزرگ‌ترین همایش انتخاب رشته شهر با حضور علیرضا افشار استاد و مُبلغ همایش‌های انتخاب رشته است که روز سه شنبه 8 مردادماه ازسوی اداره امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در کتابخانه مرکزی از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش مسیر مشخصی برای انتخاب رشته، شهر و محل دانشگاه مشخص می‌شود چون در حال حاضر اگر افراد بهترین رتبه را داشته باشند ولی نتوانند انتخاب رشته‌ای بر اساس سلایق، علایق و شخصیت خود انجام دهند ضربه می‌خورند.

رئیس کتابخانه مرکزی تصریح کرد: در این همایش تست‌های شخصیت شناسی از افراد گرفته می‌شود همچنین مشاورانی آماده ارائه مشاوره فردی و گروهی هستند.

کشانی خاطرنشان کرد: همایش شهرپویا با هدف انتخاب آگانه و آشنایی با مؤلفه‌های تاثیرگذار در انتخاب موفق برگزار می‌شود.

کد خبر 384077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.