نامه ظریف به رهبری درباره "گاندو" و حواشی‌اش

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به سفر اخیر ظریف به قاره آمریکا و آفریقا گفت: این سفر پربار و موفقیت‌آمیز بود و به اهداف پیش‌بینی شده خود دست یافت.

به گزارش ایمنا، سید عباس موسوی در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: برخی از مقامات چین و هند به زودی به ایران سفر می‌کنند که اخبار مربوط به آن اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون برجام گفت: این نشست، نشست رو به جلویی بود ولی توافق خاصی در آن صورت نگرفت.

موسوی اخبار منتشر شده مبنی بر این که وزیر خارجه عمان برای میانجی‌گری بین ایران و انگلیس به تهران آمده بود را تایید نکرد.

سخنگوی وزارت امور خارجهاعلام کرد : دوشنبه هفته آینده وزیر امور خارجه برای اولین بار یک نشست مطبوعاتی با حضور  خبرنگاران داخلی و خارجی در کشور خواهد داشت.

موسوی در پاسخ به سوالی درباره نامه ظریف به مقام معظم رهبری در مورد سریال گاندو  و حواشی آن گفت : بله این خبر مورد تایید است و چنین نامه‌ای نوشته شده است.

روز گذشته موضوع نامه ظریف به مقام معظم رهبری در اعتراض به سریال گاندو به صورت غیر رسمی در برخی رسانه ها منشتر شد، پس از آن خبرآنلاین به نقل از محمد مهاجری سردبیر این رسانه نوشت مقام معظم رهبری در پاسخ ظریف فرموده‌اند: «من مطلقا راضی نیستم که به شما کمترین اهانتی بشود.»

پیش از این هم در ماجرای استعفای محمد جواد ظریف، رهبری از ادامه فعالیت وی در این سمت ابراز رضایت کرده بودند.

کد خبر 384062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.