تیم‌های اصفهانی باید هوای یکدیگر را داشته باشند

یک پیشکسوت فوتبال ذوب آهن گفت: فوتبال ایران به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم شده است و تیم‌های اصفهانی باید هوای یکدیگر را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد برزمهری شامگاه یکشنبه _ششم مردادماه_ در برنامه تفریحی و ورزشی "فوتبال به وقت اصفهان" که در باغ غدیر برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار را داشتم که از سال ۱۳۳۶ دروازه بان تیم فوتبال سپاهان بوده‌ام و هنوز یکی از پیشکسوتان این تیم هستم و از ابتدا که وارد فوتبال شدم تنها پیراهن تیم سپاهان را بر تن کردم.

وی ادامه داد: خوشحالم که چنین برنامه‌هایی توسط شهرداری اصفهان برگزار می‌شود که باعث شادی و در کنار آن رقابت مردم با یکدیگر خواهد شد.

اکبر دادفر یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال ذوب آهن، اظهار کرد: از سال ۱۳۴۳ افتخار حضور در فوتبال اصفهان را داشتم و از ابتدای جام تخت جمشید در فوتبال ایران بودم؛ فوتبال ایران به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم شده است و تیم‌های اصفهانی باید هوای یکدیگر را داشته باشند.

هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال سپاهان، گفت: در فصل گذشته بازی‌های ابتدایی را خوب شروع نکردیم، اما در نیم فصل دوم نتایج مناسبی را کسب کردیم که اختلافمان با صدر جدول زیاد بود.

وی ادامه داد: سعی داشتیم فصل گذشته خود را روی سکو نگه داریم که در پایان به این مهم دست یافتیم. برای فصل جدید برنامه‌های زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

زهرا پور حیدر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، افزود: فصل پیش تیم ما برای قهرمانی بسته نشده بود و در نهایت جایگاه پنجم را به دست آوردیم. تیم فوتبال ذوب آهن سه سال است تشکیل شده و امسال تلاش می‌کنیم رتبه خوبی را کسب کنیم.

کد خبر 384046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.