۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
 لامپ‌های هوشمند ارزان!

اگر تمایل دارید با استفاده از فرمان صوتی، نور منزل خود را کم یا زیاد کنید، استفاده از لامپ‌های هوشمند LED، انتخاب خوبی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لامپ‌های هوشمند LED به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از اینترنت، روشنایی منزل خود را از راه دور کنترل کند. این لامپ‌ها که به تازگی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و  فضای نورانی زیبایی در محیط منزل ایجاد می‌کند. از ویژگی‌های جالب لامپ‌های هوشمند LED این است که با در نظر گرفتن نور محیط، حتی اگر افراد در منزل حضور نداشته باشند، خاموش یا روشن شده و نور محیط را کم یا زیاد می‌کند. همچنین لامپ‌های جدید از انرژی کمتری استفاده می‌کند و نسبت به بقیه لامپ‌ها، عمر طولانی‌تری دارد. در ادامه به معرفی بهترین لامپ‌های هوشمند LED با قیمت ارزان، می‌پردازیم:

لامپ  هوشمند Wyze

لامپ هوشمند Wyze، محصولی جدید از شرکت آمازون است که با برنامه‌های  Amazon Alexa، Google Assistant و IFTTT سازگار است. این لامپ‌ با قیمت ارزان خود، روشنایی بی‌نظیری داشته و قابلیت اتصال به Wi-Fi منزل را دارد. لامپ Wyze، دارای تنوع رنگی کامل است، نیازی به هاب ندارد و به کاربر اجازه می‌دهد روشنایی و دمای رنگ آن را تغییر دهد. قیمت این لامپ، هشت دلار ارزیابی شده است.

لامپ هوشمند Philips Hue

 لامپ هوشمند Philips Hue، قابلیت همگام‌سازی با برنامه‌های  Amazon AlexaوGoogle Assistant  را دارد. سطوح روشنایی آن از طریق برنامه نصب شده روی گوشی، قابل تنظیم است؛ این نرم افزار روی گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و  IOS نصب می‌شود. لامپ Philips Hue، نور سفید گرمی دارد اما دمای رنگ آن قابل تنظیم نیست. این لامپ برای نشان‌دادن قابلیت‌های خود به"Hue Bridge"وصل می‌شود تا به صورت کامل با شبکه بی‌سیم ارتباط برقرار کند. قیمت لامپ Philips Hue، ۱۵ دلار است.

لامپ هوشمند Sengled Element Classic

لامپ هوشمند Sengled Element Classic به کاربر اجازه می‌دهدتا شدت نور آن‌ را از راه دور تنظیم کند. برای مثال اگر کاربر بیرون از منزل بوده و فراموش کرده باشد لامپ‌های خانه را خاموش کند، می‌تواند با استفاده از برنامه نصب‌شده روی گوشی هوشمند خود، این کار را انجام دهد. این لامپ‌با برنامه‌های Amazon Alexa و Google Assistant سازگار است و برای کارکردن به هاب Zigbee یاAmazon Echo Plus  نیاز دارد. قیمت لامپ Sengled Element Classic، ۱۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 384025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.