جوانان را به تفریحات سالم تشویق کنیم

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: باید به جوانان کشور فرصت دهیم و آن ها را تشویق به انجام ورزش کنیم چراکه این موضوع سبب می شود از آسیب هایی که باعث تهدید آن ها است جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن شامگاه _ یکشنبه 6 مرداد ماه_ در برنامه تفریحی ورزشی"فوتبال به وقت اصفهان" که در باغ غدیر برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برنامه هایی از این قبیل همت بالایی از مسئولان را می طلبد که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این رویداد مهم هستیم.

وی با بیان اینکه باید جوانان را به تفریحات سالم تشویق کنیم، ادامه داد: باید به جوانان کشور فرصت دهیم و آن ها را تشویق به انجام ورزش کنیم چراکه این موضوع سبب می شود از آسیب هایی که باعث تهدید آن ها است جلوگیری کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا برنامه های شاد و مفرحی برای جوانان برگزار کنیم تا با شرکت در این برنامه ها بتوانند ارزش آفرین برای شهر خود نیز باشند. 

روشن تصریح کرد: خوشحالیم که این برنامه از منطقه دو آغاز شده و امروز در منطقه چهار برگزار شده امیدواریم که این قبیل برنامه ها در همه نقاط شهر اجرا شود.

ارضا اخوان، مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان در ادامه این برنامه اظهار کرد: امروز مفتخر هستیم که میزبان اهالی فوتبال هستیم و البته امیدواریم اجرای این برنامه ها ادامه داشته باشد که در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد چراکه امروز حوزه ورزش بسیار تاثیر به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم، تیم های اصفهانی به جایگاه های که شایسته آن هستند، برسند، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم برای پخش بازی ها نیز مکانی را برای فوتبال دوستان فراهم کنیم که شما بتوانید بازی های سپاهان و ذوب آهن را تماشا کنند.

کد خبر 384022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.