داوران کودک و نوجوان جشنواره معرفی شدند

اسامی داوران پذیرفته شده کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش ایمنا، اسامی داوران پذیرفته شده کودک و نوجوان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

از میان ۱۵۰ داوطلب شرکت کننده در آزمون کتبی، ۳۲ نفر انتخاب شدند تا به عنوان داور در جشنواره فعالیت کنند.

در بخش داوری، کودکان ونوجوانان در رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال در آزمون کتبی با یکدیگر رقابت پرداختند و از بین آنها ۱۵۰ نفر به مصاحبه حضوری دعوت شدند که در نهایت از بین این افراد ۳۲ نفر برای داوری آثار سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان انتخاب شدند.

در ادامه بیانیه جشنواره به همراه نام داوران منتخب آمده است:

«یک هفته بی‌وقفه و با دل و جان، نوشته‌های زیبایتان را خواندیم، آموختیم، در دنیای خیال، همراهتان شدیم و با اسب بالدارتان سفرها کردیم. با شما آرزوهایتان را شریک شدیم و لذت بردیم یک هفته لذت بخش و تکرار نشدنی را با نوشته‌های شما پشت سر گذاشتیم و باور داریم که همه شما عزیزان شایسته راه یافتن به بهترین جایگاه‌ها هستید. تمام سختی کار ما، انتخاب بهترین‌ها بود، از بین شما که همگی بهترین بودید. چه کنیم که تنها باید از بین ۵۱۰ شرکت کننده در بخش داوری سی دومین جشنواره فیلم‌های بین‌المللی کودکان و نوجوانان، تنها اجازه داشتیم سی و دو نفر را معرفی کنیم. از نگاه جشنواره سی و دوم همه جزو بهترین‌ها هستید. هیات انتخاب داوران جشنواره درمرحله مصاحبه و ارزیابی خود از بین ۱۵۰ کودک و نوجوان، ۳۲ منتخب داوری کودک و نوجوان را به ترتیب حروف الفبا به شرح  ذیل اعلام می دارد.»

کد خبر 384015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.