تدوین سند مدیریت راهبردی ورزش شاهین‌شهر

شاهین‌شهر و میمه سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه گفت: طرح سند مدیریت راهبردی ورزش این شهرستان با ۱۶ محور و ۴۸ برنامه تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اسفندیار تاجمیری در  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار کرد: سر فصل‌های هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص موضوعاتی از جمله معنویت و اخلاق، استقلال و آزادی، سبک زندگی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد است و همه مسئولان مکلف به پیگیری و بومی‌سازی آن در جهت خدمت به مردم هستند.

وی گفت: جوانان سرمایه عظیم کشور هستند و گردش چرخ اقتصاد، پیشرفت و توسعه کشور، دفاع از مرزها و حفظ استقلال و امنیت کشور به دست توانمند آنان انجام می‌شود، بنابراین پرداختن به مسائل و مشکلات نسل جوان از مهمترین وظایف مسئولان است.

سرپرست فرمانداری شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه ارایه راهکارهای عملی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی از مهمترین نیازهای جامعه است، افزود: ارایه برنامه‌های هدفمند و هماهنگ در حوزه ورزش و تشکیل تیم ارزیابی فعالیت‌های اوقات فراغت برای تحلیل برنامه‌های تابستانی ضروری است.

 وی گفت: طرح سند مدیریت راهبردی ورزش شهرستان شاهین‌شهر و میمه با ۱۶ محور و ۴۸ برنامه شامل سند سالانه ورزش شهرستان، شناسایی ظرفیت‌های ورزشی، ساماندهی هیئت‌های ورزشی، ساماندهی ورزش روستایی، برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی، ساماندهی ورزش جانبازان ومعلولان، بیماران خاص، دانش‌آموز، کارگران، ساماندهی اوقات فراغت، ساماندهی امور جوانان، ساماندهی ورزش بانوان و کارگروه حمایت از قهرمانان در گام دوم انقلاب تدوین شده است.

کد خبر 384003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.