واکنش شجاع نسبت به اخراج رفیقش / خطیر، خطر نکرد

اینستاگرام به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه مجازی نقش بسزایی در اخبار داغ سرخابی‌های پایتخت دارد و از بازیکن گرفته تا معاون باشگاه حرفهای دلشان را در اینستاگرام بیان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اینستاگرام به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما ایرانی‌ها تبدیل‌شده و از طرفی هم فوتبال به‌عنوان پرمخاطب‌ترین ورزش کشور مطرح‌شده است؛ پس فوتبال و اینستاگرام از هم جدایی‌ناپذیر خواهند بود.

رفتم تا شرایط بهتر شود

درحالی‌که مدیران استقلال برای مختومه کردن پرونده پروپیچ تلاش زیادی کردند، اما طی روز اخیر خبرهای خوبی از این باشگاه به گوش نمی‌رسید. مدیران باشگاه استقلال با یکدیگر به اختلاف خورده‌اند و هرکسی ساز خودش را می‌زند؛ نمونه این اختلاف‌ها شاید در قرارداد عارف غلامی مشهود باشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال از قرارداد غلامی بی‌خبر بود و به احتمال زیاد به همین دلیل دست به استعفا زده است. خطیر پس‌ازآنکه استعفایش از طرف فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال موردپذیرش قرار گرفت خواست تا دلایل استعفایش را در کنفرانس مطبوعاتی بگوید و در پستی اینستاگرامی فقط گفت به خاطر بهبود شرایط استقلال از این تیم استعفا داده و نوشت:

"لحظات سخت در زندگی، لحظاتی هستند که عمیقاً احساس عجیب، گس و باورنکردنی به آدم دست می‌دهد و همیشه در یادها می‌ماند؛ زمانی که تصمیم گرفتم که دیگر در استقلال نباشم دقیقاً از جنس همین لحظات سخت بود برای منی که دیوانه‌وار عاشق استقلال هستم، باشگاهی که از کودکی به آن عشق ورزیده‌ام، با بردهایش خندیدم و با شکستش اشک ریختم و در همه سال‌هایی که در فوتبال خارج و داخل کار و تحصیل و مدیریت کرده‌ام، تنها به این امید و آرزو بود که شاید فرصتی پیش بیاید که بتوانم در استقلال کار کنم و از حقوق تیم و باشگاهی که دوستش دارم دفاع کنم
خدای بزرگ را شاکرم که فرصت خدمت به استقلال را به من عطا کرد. من در همه روزهایی که در استقلال بودم با عشق و با تمام وجودم برای این باشگاه کار کردم و آرزویم اعتلای نام باشگاه در همه حوزه‌ها بوده است و از این بابت هیچ عذاب وجدانی ندارم.
بعضی وقتها به ستوه آمدم و تنهایی را با همه وجود حس کردم و مورد آماج بدترین تهمتها و ناسزا به خودم و خانواده‌ام قرار گرفتم، اما به خاطر نام بزرگ استقلال خم به ابرو نیاوردم و با تمام وجودم برای استقلال کار کردم و بدخواهان استقلال را به چالش کشیدم حتی به قیمت دشمن شدن و عداوت بسیاری از دوستان و گروهها با من.
هر کاری هم که در این مدت انجام دادم وظیفه‌ام بوده که به عنوان معاون ورزشی باشگاه انجام دهم و اگر فراتر از آن هم عمل کرده‌ام به آن افتخار می‌کنم و منتی به استقلال و هواداران عزیزش که خودم بخشی از آنهام ندارم
زمانی که حس کردم می‌توانم برای باشگاه استقلال منشأ خیر و تلاش و پیش برنده باشم، در این تیم ماندم و وقتی دیدم که دیگر ماندنم به صلاح نیست، تصمیم به استعفا گرفتم
حرف و سخن بسیار است هرچند که خیلی از حرفها و اتفاقات ناگفتنی است، اما ترجیح می‌دهم گفتنیها را در کنفرانس مطبوعاتی بر زبان بیاورم و با شما بطور شفاف از اتفاقات و مشکلات استقلال صحبت کنم.
امیدوارم پس از کناره گیری من مشکلات استقلال حل شود و این باشگاه بزرگ دوباره رنگ و طعم قهرمانی و افتخار را ببیند و بچشد. هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال، آوردن استراماچونی به ایران در این شرایط سیاسی و اقتصادی کار راحتی نبود، حضور او را در فوتبال ایران و باشگاه استقلال قدر بدانیم و از این مربی کاربلد و دوست داشتنی حمایت کنیم
استراماچونی و تک تک بازیکنان استقلال، به حمایت حداکثری شما برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی احتیاج دارند و شک ندارم یکی از بهترین استقلال تاریخ را امسال شاهد خواهیم بود.
عاشقتان هستم."

تیم اصلی و امید از میان سرخ پوشان

کالدرون، سرمربی پرسپولیس تهران که این روزها دست‌به‌کارهای ساختارشکنانه ای در تیمش زده و چند بازیکن موردعلاقه هواداران را به لیست مازاد باشگاه اضافه کرده است؛ در پیامی ویدئویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، برنامه‌های آماده‌سازی پرسپولیس برای فصل آینده را تشریح کرد.

کالدرون برای تسهیل در ارتباط با هواداران پرسپولیس، متن فارسی صحبت‌هایش را نیز منتشر کرد که ادامه آن را می‌خوانید

"سلام بر همه هواداران عزیز پرسپولیس.
برنامه من برای بازی‌های تدارکاتی، آماده کردن ۲ تیم برای وضعیت کنونی و آینده پرسپولیس در مسیر تکرار قهرمانی‌هایش است. بنابراین آماده سازی توام برای حال و آینده باشگاه مد نظر است که نیاز به بازی‌های دوستانه همزمان برای هر دو تیم اصلی و امیدها داریم زیرا باید به جوانترها نیز برای ورود به ترکیب اصلی، شانس بدهیم. از داشتن چنین بازیکنان خوب و هواداران بزرگ، خوشحالم و قطعاً برای قهرمانی خواهیم جنگید."

رفیق‌بازی ادامه دارد

خلیل زاده که قبلاً در مورد جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی واکنش‌هایی داشت و نسبت به خروج نام این دو بازیکن از لیست تیمش نیز ابراز ناراحت کرد شجاع که در جمع بازیکنان پرسپولیس به رفیق‌بازی‌هایش شهره است، در جدیدترین اقدام نسبت به خروج نام مهدی شریفی از لیست پرسپولیس واکنش نشان داد

خلیل زاده در استوری اینستاگرام خود، عکسی از شریفی با مدال قهرمانی منتشر کرد و نوشت:

"داداش می‌دونم سخته، ولی از خدا می‌خوام به هرچی می‌خوای، برسی."
 

کد خبر 383990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.