پاسخ‌های شهرداری تهران نسبت به حسابرسی شورای شهر منتشر شود

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در صد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش مدیرکل مالی شهرداری پیشنهاد انتشار گزارش شهرداری و بررسی پاسخ های جدید را ارائه داد.

به گزارش ایمنا به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی پس از ارایه گزارش حسابرس شورا و گزارش محمدرضا زارعلی مدیرکل مالی شهرداری تهران اظهار کرد: گزارش حسابرس بر اساس استدلالات مالی شهرداری ارائه شده است که این موارد در دی ماه ۹۷ به صورت گزارش نهایی به شورا ارسال شده است.

وی افزود : بخشی از مواردی که آقای زارعلی عنوان کرد  جدید است و  پاسخ به گزارش حسابرس بوده اما بخش دیگر از مطالب عنوان شده در گزارش قبلی وجود داشته و حسابرسان آن را نپذیرفته اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: برخی از موارد عنوان شده باید مجددا مورد بررسی قرار بگیرد که یکی از تکالیف کمیته بودجه بررسی مجدد این موارد است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به گزارش مدیر کل مالی شهرداری تهران پس از گزارش حسابرس  شورا اضافه کرد:  گزارش آقای زارعلی باید منتشر شود تا حقی از شهرداری ضایع نشود و شهرداری هم گزارش مکتوب را در پاسخ به حسابرس باید ارائه کند و کلیات آن در را در صحن مصوب کنیم.

عضو شورای شهر تهران در پایان با ارائه پیشنهادی ادامه داد: پس از انتشار گزارش شهرداری باید به حسابرس دیگری یا حسابرس حاضر ماموریت داده شود تا پاسخ شهرداری را مجددا مورد بررسی قرار دهد.

کد خبر 383977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.