مدیریت واحد میدان نقش جهان تشکیل شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشخص نیست مسئولان به چه علتی اجازه ورود و پارک موتورسیکلت‌ها را در مقابل بازار قیصریه می‌دهند تا اینگونه چهره این مکان تاریخی شهر نازیبا شود؛ لازم است با اقدام شهردار اصفهان مدیریت واحدی برای این میراث گرانقدر در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با وجود اختصاص ردیف بودجه در شورای شهر برای تجهیز هنرسرای خورشید، همچنان خرید این تجهیزات انجام نشده و همین امر بر عملکرد مطلوب این هنرسرا تاثیر گذاشته و شرایط برای فعالیت در عرصه موسیقی همچنان مهیا نیست.

وی افزود: نیاز است گزارشی از روند ایجاد فضای شهری مناسب جهت توسعه صنایع خلاق که پیشتر قرار بود با تاکید بر ایجاد ردیف اعتباری برای موزه صنایع مستظرفه تالار تیموری، جهت بهبود اقتصاد فرهنگ و هنر اتفاق افتد، به شورای شهر ارائه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اهمیت نگهداری از میدان نقش جهان اصفهان، تصریح کرد: مشخص نیست مسئولان به چه علتی اجازه ورود و پارک موتورسیکلت‌ها را در مقابل بازار قیصریه می‌دهند تا اینگونه چهره این مکان تاریخی شهر نازیبا شود؛ لازم است با اقدام شهردار اصفهان مدیریت واحدی برای این میراث گرانقدر در نظر گرفته شود.

کد خبر 383968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.