توسعه صنعت سینما در حاشیه جشنواره فیلم کودک

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دبیرخانه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان حداکثر همکاری را با شورای سیاستگذاری صنعت سینما داشته باشد تا از سرمایه‌گذاری انجام شده برای این جشنواره، در جهت توسعه صنعت سینما در اصفهان حداکثر استفاده را ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اصفهان حدود سه هفته دیگر میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است و طبق مصوبه شورای شهر در جهت توسعه صنعت سینما مقرر شده که همزمان با این جشنواره، سلسله برنامه‌هایی برای توجه به این امر برگزار شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع لوکیشن یکی از این برنامه‌ها خواهد بود که موقعیت‌های شهر اصفهان را برای کشف مکان مناسب تولیدات سینمایی معرفی می‌کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ارائه خلاصه فیلمنامه‌های فیلمنامه‌نویسان جوان با همکاری بنیاد فارابی که می‌تواند شرایط را برای ورود فیلمنامه‌های جدید به بازار سینما فراهم کند و نیز توسعه بازار و تقویت شرکت‌های پخش فیلم از دیگر برنامه‌هایی است که برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت مصوبه شورای شهر از دبیرخانه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان می‌خواهم که حداکثر همکاری را با شورای سیاستگذاری صنعت سینما داشته باشد تا از سرمایه‌گذاری انجام شده برای این جشنواره، حداکثر استفاده را در جهت توسعه صنعت سینما در اصفهان ببریم.

کد خبر 383956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.