قول می‌دهم این پرچم سبز زمین نخورد

دویست و پنجاه و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قول می‌دهم این پرچم سبز زمین نخورد" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از علیرضا منصوریان و در جریان بازدید اعضای تیم فوتبال ذوب آهن از کارخانه و دیدار با کارگران آن مطرح شده است. وی تیم فوتبال ذوب آهن را جدای از اینکه پرچم دار ایران اسلامی و فوتبال اصفهان در بازی‌های آسیایی است، آن را نماینده هزاران کارگر کارخانه ذوب آهن عنوان کرد و افزود: سبز، ریشه ذوب آهن است که در حال حاضر مایه افتخار و عزت کشورمان در آسیاست. تلاش می‌کنیم که نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و پرچمی که به ما امانت داده‌اند به زمین نخورد.

"دستاوردهای فوق‌العاده سپاهان از اردوی ترکیه" دیگر عنوان این رسانه است که اشاره به اردوی ده روزه سپاهان در ترکیه و دیدارهای تدارکاتی این تیم که همه را با پیروزی پشت سر گذاشت، دارد.

"فوتبال به وقت اصفهان با آیتم‌های جذاب مهمان شماست" دیگر عنوان صفحه اول دویست و پنجاه و پنجمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که خبر برگزاری ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان " در روز یکشنبه ششم مرداد ماه و در باغ تجربه واقع در جنب پارکینگ شماره پنج باغ غدیر با آیتم‌های جذاب و دیدنی را می‌دهد.

"پیشکسوت ذوب آهن به سوی پروردگار پرواز کرد" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 383952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.