تعامل با قوه قضائیه درباره پرونده محمدرضا خاتمی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به حضور محمدرضا خاتمی در جلسه امروز این فراکسیون گفت: این فراکسیون کارگروهی به ریاست محمدرضا عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل می‌دهد که موضوع پرونده قضایی «محمدرضا خاتمی» را هم پیگیری می‌کند.

به گزارش ایمنا،  فاطمه سعیدی امروز- یکشنبه ششم مرداد ماه - در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز هیئت رئیسه فراکسیون و دو کمیته سیاسی و حقوقی جلسه‌ای را با حضور محمدرضا خاتمی برگزار کردند که در آن خاتمی توضیحاتی درباره جزئیات دادگاه، حکم صادره و دفاعیاتش ارائه کرد.

به گفته وی در این جلسه اعضای هیئت رئیسه فراکسیون سوالاتی درباره اظهارات محمدرضا خاتمی و مقامات داشتند که مورد بحث و گفت ‌وگو قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید از شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده محمدرضا خاتمی در دادگاه تجدیدنظر درخواست دارد تا با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

سعیدی اظهار داشت: قرار است کارگروهی به ریاست عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل شود که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای خاتمی را پیگیری خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 383948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.