بارگذاری کاربری‌ها در خیابان همدانیان مدیریت شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نسبت به انبوه کاربری‌های بدون مطالعه در خیابان همدانیان انتقاد کرد و گفت: شهروندان ساکن این خیابان از شرایط فعلی ناراضی هستند و از شهرداری می‌خواهیم در کاهش مزاحمت‌ها در این خیابان برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در نطق میان دستور خود در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با همکاری همه کارکنان شهرداری در گذشته، حال و امروز واژه زیبای شهروندی در اصفهان به بلوغ رسیده است، اظهار کرد: در این شرایط روز به روز شاهد افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و افزایش مشارکت آنها در امور، توجه به حقوق همنوعان، تلاش در حفظ و نگهداری از سرمایه‌های شهری، همدلی و همراهی و همکاری در توسعه شهری هستیم که جای قدردانی دارد.

وی به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه‌های عمرانی از جمله پروژه نصف جهان، تقاطع غیر همسطح واقع در بزرگراه شهید اردستانی، بلوار هفت کیلومتری فرزانگان، نمایشگاه بزرگ اصفهان، خط دو مترو، سالن‌های اجلاس، رینگ حفاظتی شهر اصفهان و خیابان کمکی ارتش اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که شهر اصفهان در حال حاضر با تحقق شعارهای انتخاباتی و عهدی که با مردم بستهایم، در مسیر توسعه، رشد و سرزندگی علی رغم وجود موانع موجود به ویژه مشکلات اقتصادی قرار گرفته و بذر امید را در دل شهروندان قدرشناس و منصف اصفهان کاشته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از استاندار اصفهان به دلیل همراهی و همکاری با مدیریت شهری برای بهره‌برداری از پروژهها گفت: از استاندار درخواست داریم دستورات لازم را در خصوص همکاری شهرداری‌ها و  فرمانداری‌های مرتبط با حلقه حفاظتی شهر اصفهان صادر کنند تا این پروژه که دارای ۷۸ کیلومتر طول، ۲۲ تقاطع غیر همسطح و هفت پل با عرض ۷۶ متر است هر چه زودتر به بهرهبرداری برسد.

وی ضمن قدردانی از کارگران و کارمندان شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین از شهردار اصفهان می‌خواهیم نسبت به امور معیشتی و رفاهی این مجموعه بزرگ توجه داشته باشد تا این کارکنان انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت داشته باشند.

نصراصفهانی ضمن دعوت از نخبگان، علما، اساتید، فرهنگیان و صاحب‌نظران برای همکاری و همراهی با شهرداری برای مدیریت بهتر شهر اظهار کرد: همچنین ضروری است که نسبت به اطلاع رسانی فعالیتهای عمرانی، فرهنگی و خدماتی صورت گرفته در شهرداری اصفهان فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی ادامه داد: همچنین به اندک کسانی که آیه یاس و ناامیدی می‌خوانند و با نادیده گرفتن انبوهی از خدمات و دستاوردها سعی در برجسته کردن ضعف‌ها و لغزشهای احتمالی دارند توصیه می‌کنیم به کمک مدیریت شهری بشتابند، همانگونه که دیگران طی ۱۲ سال خدمتگزاری را فراهم نمودند شما نیز این فرصت را در اختیار تیم مدیریت جدید قرار دهید تا به دور از پرداختن به حواشی به خدمتگزاری کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با اشاره به در پیش رو بودن سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: از برنامه‌ریزان این جشنواره درخواست داریم تا به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده حداکثری از امکانات موجود  در شهر به صورتی برنامه‌ریزی شود تا تعدادی از فیلمها در سالن‌های نمایش سیتی سنتر به نمایش درآید.

وی همچنین به لزوم توجه نسبت به صدور پروانه ساختمان برای متقاضیان اشاره کرد و گفت:  در سال جاری با افزایش پنج درصدی جرایم ماده ۱۰۰ رو به رو بوده‌ایم و باید کارشناسان این حوزه بیش از گذشته دقت داشته باشند.

نصر اصفهانی همچنین به انبوه کاربری‌های بدون مطالعه در خیابان همدانیان انتقاد کرد و گفت: شهروندان ساکن این خیابان از شرایط فعلی ناراضی هستند و از شهرداری میخواهیم در کاهش مزاحمت‌ها در این خیابان برنامهریزی کند.

کد خبر 383932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.