توانمندسازی استراتژی همه مسئولان باشد

شهردار اصفهان گفت: همه رشته‌های تحصیلی نیازمند مهارت آموزی و طی دوران کارورزی هستند. توانمندسازی باید استراتژی همه مسئولان باشد چرا که اگر این اتفاق بیفتد می‌توان عملکرد موفق‌تری داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه روز به روز بر تعداد فارغالتحصیلان دانشگاهی افزوده می‌شود، اظهار کرد: این در حالی است که این فارغالتحصیلان بدون مهارت بوده و توان ورود به بازار کار را ندارند.

وی با بیان اینکه اگر نیروهای فعال در شهرداری توان و تخصص لازم را داشته باشند، از عملکرد آن‌ها شهر زیست‌پذیرتر می‌شود، افزود: در بخش فضای سبز، زیباسازی، عمران و شهرسازی نیاز داریم همه نیروهای فعال مهارت لازم را داشته باشند تا بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در همه رشته‌های تحصیلی در جامعه نیازمند مهارت آموزی و طی دوران کارورزی هستیم، ادامه داد: توانمندسازی باید استراتژی همه مسئولان باشد چرا که اگر این اتفاق بیفتد میتوان عملکرد موفق‌تری را داشت.

وی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپها را از برنامه‌های شهرداری اصفهان با توجه به مصوبات شورای شهر اعلام کرد و افزود: در این زمینه از ظرفیت فرهنگسراها استفاده کردیم و در این مراکز آموزش مهارت به شهروندان همچنان در دستور کار است.

نوروزی اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح شهر در ایام تابستان را ناشی از ایجاد وحدت و همفکری در اصفهان دانست و ادامه داد: ما همه به دنبال فرهنگسازی مهارتی هستیم، اگر همه به این باور برسند که مهارت‌های لازم را داشته باشند زندگی با کیفیت‌تری را تجربه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر مهارت‌ها افزایش یابد شاهد کاهش جمعیت بیکار خواهیم بود، اضافه کرد: شهرداری با اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر در راستای ترویج مهارتهای فرهنگ شهروندی و ایمنی گام برداشته و به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 383915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.