ادامه مراحل ساخت و ساز ورزشگاه کاشان

کاشان_رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: قرار است امسال احداث مرکز علمی پژوهشی، خانه جوان و سالن ورزشی استرک با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال آغاز شود و بازسازی و تکمیل بخشی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از سر گرفته شود.

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان اظهار کرد: طبق آمار تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: ۱۶ هزار ورزشکار بیمه شده در این شهر ساماندهی شده‌اند که حدود  یک سوم از این تعداد بانوان کاشانی هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشان از فعالیت ۱۰۷ باشگاه ورزشی دارای مجوز در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۰ باشگاه مخصوص بانوان، ۳۲ باشگاه ویژه آقایان و ۵۵ باشگاه در زمان‌های مختلف به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سلامیان‌زاده با اشاره به درخشش ۵۵۱ ورزشکار این شهرستان در رقابت‌های کشوری و جهانی، خاطرنشان کرد: ورزشکاران کاشانی ۶۶ مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری و جهانی کسب کردند.

وی یادآور شد: در کاشان ۵۶ هیئت ورزشی در حال فعالیت است و از ابتدای امسال هم ۴۰ درخواست برای تمدید و یا صدور مجوز باشگاه ورزشی به این اداره رسیده است.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به فعالیت ۱۲ سمن دارای مجوز در این شهرستان، تصریح کرد: این سمن‌ها با هدف ارتقای سطح فکری و مشارکت جوانان و در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فعالیت دارند.

سلامیان‌زاده تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام را اولویت اصلی متولیان ورزش این شهرستان دانست و گفت: سال گذشته بهره‌برداری از سالن چند منظوره شهدای برزک با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال، زمین چمن روستای سن‌سن با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و پیست دومیدانی تارتان با اعتبار ۲۰ میلیارد آغاز شد.

وی ادامه داد: قرار است امسال احداث مرکز علمی پژوهشی، خانه جوان و سالن ورزشی استرک با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال آغاز و بازسازی و اتمام بخشی از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کاشان با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال از سر گرفته شود.

کد خبر 383905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.