به زودی عملیات شفت ورودی TBM بخش غربی خط دو مترو آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: به زودی عملیات شفت ورودی TBM بخش غربی خط دو قطار شهری اصفهان (ایستگاه کهندژ) آغاز می‌شود.

سیدمحمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات احداث خط دو قطار شهری اصفهان از سال گذشته آغاز شده و شفت ورودی TBM از ایستگاه دارک قرار گرفت و عملیات حفاری تونل در دو لاین آغاز شد.

وی افزود: این حفاری به صورت دو تونل ۶,۵ متری به طول هشت کیلومتر تا ایستگاه امام علی (ع) درحال انجام است که به زودی عملیات حفاری مکانیزه تونل غرب اصفهان از ایستگاه کهندژ نیز آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در حال حاضر بر اساس برنامه زمانبندی، فعالیت اجرایی خود را برای تکمیل خط دوم قطار شهری اصفهان پیش می‌برد و تامین مالی آن با استفاده از اوراق مشارکت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ناوگان مورد نیاز برای خط دو قطارشهری اصفهان به صورت فاینانس انجام خواهد شد، گفت: اگر مشکلات ارزی رفع شود شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

بنکدار هاشمی با تأکید براینکه نمی توان زمان دقیقی را برای بهره برداری از خط دو قطار شهری اصفهان عنوان کرد، گفت: با تمام توان و استفاده از تمام ظرفیت ها فعالیت برای احداث خط دو درحال انجام است و مباحث مالی آن با استفاده از اوراق مشارکت پیش می رود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان افزود: سال گذشته برای خط دو قطار شهری اصفهان ۵۰۰ میلیارد تومان، در سال جاری نیز ۵۰۰ میلیارد تومان و برای سال آینده ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت پیش بینی شده تا سازه و سیویل خط دو را انجام دهیم.

کد خبر 383903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.