آخرین وضعیت ترافیکی شهر اصفهان

در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهدای صفه در مسیر جنوب به شمال، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید دستجردی و هر دو مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی تراکم ترافیکی وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهر داری اصفهان امروز -شنبه پنجم مرداد ماه- تا ساعت١٩، در هر دو مسیر خیابان کاوه، میدان ٢٥ آبان به سمت میدان شهدا، خیابان جی در مسیر شرق به غرب ، میدان ٢٥ آبان به سمت میدان قدس، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، مسیر شمال به جنوب خیابان شمس آبادی، میدان انقلاب، خیابان شریعتی در هر دو مسیر، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، خیابان توحید در هر دو مسیر، مسیر شرق به غرب خیابان مطهری و خیابان شیخ صدوق در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

همچنین، لحظاتی پیش زیر پل جهاد در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی یک دستگاه پراید و یک خودرو تیبا به علت رعایت نکردن فاصله طولی با یکدیگر برخورد کردند و به دنبال آن ترافیک این مسیر افزایش یافت.

ساعت ١٨و ٥٠ دقیقه نیز تصادفی در میدان امام حسین(ع) رخ داد که در این حادثه یک خودرو پژو ٢٠٦ با عابر پیاده برخورد کرد، علت اصلی این حادثه بی توجهی عابر پیاده و خودرو به چراغ راهنمایی و رانندگی بود.

کد خبر 383884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.