تغییرات مهم همیشه با نیرویی درونی و داخلی شروع می شوند

وقتی یک تخم مرغ با نیرویی خارجی شکسته می شود، یک زندگی پایان می یابد. وقتی یک تخم مرغ با نیرویی داخلی شکسته می شود، یک زندگی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اوجی که به زودی با نمایش لیگ قهرمانان به روی صحنه می‌رود، با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته است :

وقتی می شود دقایق عمرت را با آدم های خوب بگذرانی، چرا باید لحظه هایت را صرف آدم‌هایی کنی که یا دل های کوچکشان مدام درگیر حسادت و کینه ورزی های بچه گانه اند یا مدام برای نبودنت، برای خط زدنت تلاش می‌کنند؟

امیر کربلایی زاده از نقش آفرینی در تئاتر هوس و هفت دقیقه، در اینستاگرامش گفته است:

خداحافظی با نقش مجتبی در نمایش هوس و هفت دقیقه. نقش مجتبی، نقشی بر چالش و متفاوت بود. ممنونم از علی اصغری به خاطر خلق این کاراکتر. ممنونم از علی مهران به خاطر انتخاب من و ممنون از تک تک بازیگران و عوامل این نمایش که باعث شدند تا بتونم این کاراکتر را روی صحنه نمایش بیارم. همیشه گفتم، میگم و خواهم گفت:مهمترین داور، قاضی و چیزی که برای یک بازیگر مهمه، تماشاگری که اون رو در لحظه اجرا باور کرده و این یعنی موفقیت‌. امیدوارم در نظر آنهایی که نمایش رو دیدن، موفق بوده باشم. راستی خدا جون، تو هم که مثل همیشه اولین و آخرین حامی و ناجی ام بودی، مثل هر ثانیه میگم شکرت.

صبا راد، مجری تلویزیون، با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش آورده است :

دو سال قبل، وقتی داشتم این درخت رو می کاشتم به این فکر می کردم که کی میوه میده؟ حالا که میوه داده از خودم می پرسم من چند بار فرصت دارم به بار نشستنش رو ببینم؟ من گاهی نگران میشم وقتم تموم بشه و کلی کار عقب مونده و آرزوی به دلم مونده داشته باشم. شما هم از این فکرها دارین؟ ممنونم که گفتین خدانکنه! اما زندگی همینه دیگه، یه روزی باید همه چی رو بذاری و بری .

خوب دیگه از این فاز غم بیایم بیرون. نگم براتون چه طعم و مزه ای داره این سیب‌ها. جاتون خالی. راستی شما تا حالا درخت کاشتین؟ میوه بوده یا نه؟

بهاره کیان افشار با پست کردن عکسی از خودش در اینستاگرام این‌گونه آورده است :

وقتی یک تخم مرغ با نیرویی خارجی شکسته می شود،  یک زندگی پایان می یابد.  وقتی یک تخم مرغ با نیرویی داخلی شکسته می شود،  یک زندگی آغاز می شود.

 تغییرات مهم همیشه با نیرویی درونی و داخلی شروع می شوند.

بابک انصاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از یک تئاتر گفته است:

 دلتون میخواد یه دل سیر بخندین و از دیدن یه نمایش عالی و پرورش لذت ببرین؟ من بهتون این نمایش را پیشنهاد می کنم : دلاک ها

 کاری از دوست عزیزم شهرام عبدلی عزیز و بازی خوب خودش به همراه عمارتفتی گل و مهربون و گروه خوب و صمیمیشون، شب ها در فرهنگسرای ابن سینا در شهرک غرب ، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ، ساعت ۹ شب به روی صحنه می ره. تو این شبهای گرم تابستون به دیدن این نمایش برید. هم کلی بخندین و شاد بشین، هم از تئاتر حمایت کنید. امیدوارم از دیدنش لذت ببرین.

کد خبر 383880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.