حالا هم فریاد بزن!

پانصد و چهل و دومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " حالا هم فریاد بزن!" عنوان اصلی این رسانه است که به شرایط این روزهای مهدی شریفی پرداخته است. بنا به نوشته صدای سپاهان، او که سال گذشته در لیست خروج سپاهان قرار داشت،  پس از ترک اصفهان حرمت سال‌های حضور خود در جمع پسران طلایی را نتوانست نگه دارد و در پست‌های اینستاگرامی به تیمی که در آن بزرگ شده بود مستقیم و غیر مستقیم بارها توهین کرد. شریفی در پرسپولیس یک نیمکت نشین محض بود و نیم فصل کابوس واری را در این تیم سپری کرد. بعد از برانکو که متوجه خرید اشتباهش شده بود، این بار نیز گابریل کالدرون متوجه شد که او به کار تیمش نمی‌آید و در خبری که اخیرا رسانه‌ها منتشر کردند وی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته است.

شریفی در پایان دیدار پرسپولیس- سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و در ورزشگاه نقش جهان پیراهن پرسپولیس را در حضور سپاهانی‌ها بوسید و بارها فریاد زد، حالا هم دوباره او را دعوت به فریاد می‌کنیم، فریادی از جنس دیگر!

"بردن آسان یک نام سخت" عنوانی دیگر از این رسانه است که اشاره به سومین پیروزی تدارکاتی سپاهان در ترکیه مقابل تیم "دارجاگنجیلربیرلیکی" دارد که موفق شد با چهار گل این تیم را شکست دهد.

کد خبر 383872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.