تا کی می‌توانیم دوام بیاوریم؟

دویست و پنجاه و چهارمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نمی‌دانم تا کی می‌توانیم دوام بیاوریم "عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مدیرعامل ذوب آهن بیان شده است. آذری در خصوص آمادگی ذوب آهن برای دیدار برابر الاتحاد اظهار کرد: تا کنون به ٣٠الی ٤٠درصد آمادگی رسیده‌ایم و الاتحاد را نیز کامل زیر نظر داریم و شرایط این تیم را دنبال می‌کنیم اگرچه که تفاوت زیادی از لحاظ مالی و لجستیکی بین ما و الاتحاد وجود دارد اما ما به جنگ‌های نابرابر عادت کرده‌ایم فقط اینکه تا چه زمانی دوام بیاریم را نمی‌دانم.

"تمرین مبارزه با الاتحاد در اهواز" دیگر عنوان این رسانه است که خبر برگزاری اردوی ذوب آهن در اهواز و دیدار دوستانه برابر فولاد خوزستان قبل از دیدار برابر الاتحاد را می‌دهد. منصوریان جهت شبیه سازی شرایط هوایی امارات که محل برگزاری دیدار این تیم برابر الاتحاد است، تصمیم به برگزاری اردویی در اهواز گرفت.

"آماده باش پنهان به باشگاه‌ها" دیگر عنوان صفحه اول دویست و پنجاه و چهارمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که خبر برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر به میزبانی مشهد را در هفته آتی می‌دهد. در صورت چنین اتفاقی که هنوز هم فدراسیون صدای آن را در نیاورده است، تیم‌ها حدود یک هفته تا ١٠روز پس از آن باید آماده برگزاری مسابقات لیگ شوند.

"تاوان مصاحبه علیه مدیرعامل" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 383871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.