تکرار آغاز کاهشی هفته برای شاخص کل بورس امروز ۵ مردادماه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در مجموع روند کاهشی داشت و در نهایت با ۵۸۹ واحد کاهش در پله ۲۵۲ هزار و ۲۷۵ واحد ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در طول معاملات امروز - شنبه ۵ مرداد ماه- ابتدا افزایشی بود سپس از ساعت ۹:۳۰ صبح روند نزولی به خود گرفت به طوری که در ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه به کمترین میزان خود رسید، اما در نهایت با فراز و نشیبی جزیی با ادامه روند کاهشی به کار خود پایان داد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران، یک‌هزار و ۸۴۵ میلیون سهم طی ۲۶۰ هزار و ۷۷ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۱ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۳۹۵ میلیون ریال بوده است.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به کاهش ۵۰۱ واحدی شاخص کل هم وزن، ۱۵۹ واحدی شاخص قیمت، بیش از ۲۵۲ واحدی شاخص بازار اول، کمتر از ۸۶۴ واحدی شاخص بازار دوم، ۷۷ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و  ۵۹ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر، اشاره کرد.

در معاملات امروز نمادهای نوری، شتران و وصندوق به ترتیب با ۱۹۷، ۱۴۱ و ۷۶ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فملی و کچاد به ترتیب با ۲۹۷، ۲۱۶و ۱۵۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین جم پیلن، فملی، خساپا، شتران و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 383844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.