جمشیدی: برخی تیم‌ها حتی با حمایت سیاسی و مالی در آسیا صعود نکردند

اصحاب رسانه استان اصفهان به همراه تیم فوتبال ذوب آهن صبح امروز -پنجم مردادماه- به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار و اعضای هیئت مدیره باشگاه از کارخانه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب آهن مانند یک شهر بزرگ است، اظهار کرد: سال گذشته تعامل خوبی با اصحاب رسانه داشته‌ام و نتیجه آن را دیدم و اگر صادقانه با این قشر جامعه جلو برویم، کمک‌های شایانی به ورزش کشور خواهد شد. امیدواریم تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب آهن افتخار و پرچم دار ایران در آسیا است، افزود: همه در کشور به ذوب آهن افتخار می‌کنند؛ خیلی از تیم‌ها با پشتوانه سیاسی و مالی بهتر نتوانستند از گروه خود صعود کنند، اما ذوب آهن توانست با منابع کمتر به مرحله بعد صعود کند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: با همدلی هیئت مدیره باشگاه و کارخانه و کادر فنی می‌خواهیم ذوب آهن در آسیا موفق شود.

جمشیدی در رابطه با بودجه باشگاه ذوب آهن، گفت: اعضای هیئت مدیره یک تصمیم کلی برای تیم فوتبال و رشته‌های دیگر گرفته‌اند؛ ۲۵ میلیارد تومان کمکی است که کارخانه ذوب آهن به باشگاه کرده است و سعی داریم از طریق اسپانسر و تعاملات با دیگر ارگان ها کل بودجه ذوب آهن را به ۵۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: باید در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم تا بتوانیم نهایت استفاده را از حداقل امکانات ببریم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در رابطه با VAR و تجهیز ورزشگاه‌ها به گیت الکترونیک، اظهار کرد: بعید می دانم که در سال جاری VAR اجرایی شود و سازمان لیگ اعلام کرده شاید نیم فصل دوم از این تکنولوژی برای داوری استفاده شود؛ سال گذشته ذوب آهن بیشترین ضربه را از داوری خورد و ۱۵ امتیاز را از دست دادیم که باشگاه ذوب آهن متضرر شد.

جمشیدی ادامه داد: ورزشگاه فولاد شهر آماده است که گیت‌های الکترونیک را نصب کند اما باید پیمانکار مناسب را پیدا کنیم.

وی در رابطه با برنامه‌های باشگاه ذوب آهن برای جذب هوادار، افزود: این مسئله برای اعضای هیئت مدیره اهمیت دارد؛ در سال های گذشته ورزشگاه از جمعیت پر می‌شد و ما باید به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم هوادارنمان را ساماندهی کنیم؛ سازمان لیگ کانون هواداران را منحل کرده است و باید صبر کنیم تا این سازمان مصوبه هواداران را اعلام کند و بعد از آن برنامه‌هایمان را در این رابطه اجرایی کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه قرار داد سال گذشته بازیکنان فوتبال ذوب آهن را تسویه کردیم، تصریح کرد: در دیگر رشته‌های ورزشی پرداختی داشته‌ایم و ورزشکاران نگران نباشند، چرا که به مرور قراردادشان پرداخت می‌شود.

جمشیدی خاطرنشان کرد: احتمال تعدیل رشته‌های ورزشی وجود دارد، اما بسکتبال و هندبال امسال در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه اختلافی بین اعضا یا مدیرعامل باشگاه وجود ندارد، افزود: مدیرعامل لزومی ندارد عضو هیئت مدیره باشد، تعاملی زیادی بین افراد مختلف ورزشگاه حضور دارد و ما آذری را به عنوان یک عضو هیئت مدیره می‌شناسیم؛ اینکه چرا آذری عضو هیئت مدیره هست یا نیست را نمی‌توانم پاسخ گو باشم.

به گزارش ایمنا؛ در این بازید بازیکنان و خبرنگاران با اهدای گل به کارگران این مجموعه صنعتی از زحمات آنها قدر دانی کردند.

کد خبر 383825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.