آموزش و پرورش به محتوای آموزشی توجه کند

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در ساختار آموزش و پرورش انتظار داریم بیشتر به محتوای آموزشی توجه شود و مسائل تربیتی نیز مورد غفلت قرار نگیرد.

حسین میرزاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ساختار آموزش و پرورش از نظر کیفی به محتوای آموزشی بی‌توجهی می‌کند، اظهار کرد: در ساختار آموزش و پرورش انتظار داریم علاوه بر توجه به محتوای آموزشی مسائل تربیتی بیشتر مطرح باشد که لازمه آن توجه به معاونت پرورشی در مدارس است.

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم کمک همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش تصریح کرد: باید هر آنچه در توان داریم برای این نهاد انجام دهیم، همچنین با توجه به بودجه اندک آموزش و پرورش لازم است خانواده‌ها و خیران هم برای تعالی آموزشی فرزندان جامعه به میدان بیایند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تعیین رشته دانش‌آموزان گفت: دغدغه والدین در این روزها تعیین رشته فرزندان است و در این زمینه باید در خصوص رشته‌ها اطلاعات لازم به خانواده‌ها داده شود چرا که متقاضی رشته تجربی بیش از نیاز جامعه است و بهتر است به همه رشته‌ها توجه کردو باید باور داشت جامعه به همه مشاغل و تخصص‌ها نیاز دارد.

میرزاییان با انتقاد از تاکید بیش از حد بر یک نوبته شدن مدارس گفت: اینکه مدارس یک نوبته شوند، خوب است، اما این کار را باید به چه قیمتی انجام داد واقعا در شهرهای کوچک وضعیت بحرانی است و تنها با تغییر فضای مدرسه این کار امکانپذیر است.

وی در خصوص شهریه مدارس گفت: بهتر است کمک والدین به مدارس به صورت رسمی مطرح شود و اینکه آموزش و پرورش بگوید ثبت نام رایگان است و پس از آن شهریه طلب کند، درست نیست و بهتر است این کمک به صورت قانونی مطرح شود چرا که امروز وضعیت اعتباری این دستگاه خوب نیست.

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان افزود: لازم است به مباحث عمرانی مدارس هم توجه شود، در طرح برکت مجوز ساخت سه مدرسه برای برای منطقه نطنز گرفته شد که هنوز تکلیف این مدارس مشخص نیست.

کد خبر 383807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.