شیردل: استارت‌آپ‌ها در فروش صنایع دستی موفق هستند

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: فروش صنایع دستی در استارت‌آپ‌ها نسبت به فروشگاه های سنتی شرایط بهتری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‌عباس شیردل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اوضاع بازار صنایع دستی با بیان اینکه اکنون بهترین زمان برای سفر است، اما گرمای هوا باعث شده تا مسافرت‌ها به شدت کاهش یابد، گفت: صنف صنایع دستی با مشکلات بسیار زیادی  روبرو است، برخی کسبه میدان نقش جهان روزانه هیچ فروشی ندارند. امیدواریم تا پایان فصل و بهتر شدن هوا تعداد مسافران افزایش یابد و بازار صنایع نیز بهتر شود.

وی سپس با بیان اینکه "گرانی قیمت مواد اولیه تولیدکنندگان را بسیار آزار می‌دهد" اظهار کرد: گرانی مواد اولیه مشکل اصلی صنایع دستی است، قیمت مواد اولیه و فلزاتی چون مس و برنج افزایش زیادی داشته است؛ تمام مواد اولیه صنایع دستی در داخل کشور تولید شده و هیچ کدام از آن‌ها وارداتی نیست، اما باز هم شاهد گران شدن این مواد هستیم. به عنوان مثال قیمت مس از کیلویی ۳۰ هزار تومان به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان با اشاره به ورود استارت‌آپ‌ها به بازار صنایع دستی تاکید کرد: شرکت های استارت‌آپی در بازار صنایع دستی فروش قابل توجی دارند اما فروشگاه‌های سنتی مشکلات زیادی در فروش دارند.

شیردل در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های اتحادیه برای تغییر نگرش فروشندگان سنتی صنایع دستی گفت: کلاس‌های آموزشی برای تمام فروشندگان برگزار شده تا بتوانند در فضای مجازی کار خود را تبلیغ کنند و از این فضا برای بازاریابی کمک گیرند.

کد خبر 383794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.