چاقوهای تیز شده‌ای که زیدان را نشانه رفته

سفید پوشان اسپانیایی در راه آماده سازی خود برای فصل جدید نتایج ضعیفی را در بازی‌های دوستانه کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال مادرید در "جام بین المللی قهرمانان"، سه بر یک به بایرن مونیخ آلمان باختند، مقابل آرسنال در ضربات پنالتی پیروز و مقابل تیم همشهری یعنی اتلتیکو با نتیجه هفت بر سه تحقیر شدند.

سپس در "جام آئودی" که به میزبانی بایرن مونیخ برگزار می‌شود، در این تورنمنت چهار جانبه در بازی اول مقابل تاتنهام قرار گرفتند که با تک گل "هری کین" مغلوب شدند تا برای کسب مقام سومی در رده بندی به مصاف تیم "فنرباغچه" که "الهیار صیادمنش" را در اختیار دارد برود؛ مقابل این تیم ترکیه ای به سختی و با نتیجه پنج بر سه پیروز شدند. کهشانی ها اجازه نداد نتایج شان در بازی دوستانه بدتر از این شود.

اما اوج کار بد شاگردان زیدان، مقابل تیم همشهری یعنی اتلتیکو مادرید بود که در آمریکا مقابل شاگردان "ال چولو" با شکست عجیب غیر منتظره هفت بر سه مغلوب و تحقیر شدند.

"مگر می‌شود؟ و پاسخ این بود، بله" وب سایت منیجینگ رئال مادرید با این عنوان از شکست حیرت آور سفیدپوشان برابر آتلتیکو در نیوجرسی یاد کرد. قرار بود عصر جدید رئال را ببینیم، رئال پوست انداخته پس از یک فصل کابوس وار.

با زیدان عصر نو و هازارد صد میلیون یورویی. با مندی، میلیتائو، رودریگو و یوویچ که جمعا برای کهکشانی‌ها بیش از دویست میلیون پرداخته شده است، اما دستاورد آن‌ها از دیدارهای تدارکاتی سه شکست، یک تساوی و دریافت شانزده گل در هیاهوی رفتن و ماندن گرت بیل سپری شد، بدون نشانه‌ای از پوست اندازی.

دریافت شش گل طی پنجاه دقیقه و سرانجام شکست هفت گله برابر همشهری بی ترحم، همه قصه را تبیین نمی‌کرد، همین طور جمله زیدان که "ما دوستانه بازی کردیم و آن‌ها نه". رئال برابر آرسنال نیز خیلی زود تسلیم حملات اوبامیانگ و لاکازت شده و سه گل هم از بایرن دریافت کرده بود. رئال قربانی طوفان ناگهانی نشده بود.

کورتوا همان سنگربان همیشه خونسرد را چنین تسلیم پذیر ندیده بودیم. اودریزولا از غیبت کارواخال بهره ای نجسته بود. کاپیتان راموس هنوز در تعطیلات تابستانی بسر می‌برد و ناچو عنوان بدترین رئالی طی این دیدارهای دوستانه را از آن خود کرده بود.

کروس در غیبت کاسمیرو نمی‌توانست نقش هافبک دفاعی را برابر ژائو فلیکس بازی کند و مودریچ برابر سائول و کوکه زانو زده بود. ایسکو شبحی بیش نبود و هازارد که برابر بایرن و آرسنال نمایش قابل قبولی ارائه داده بود با حیرت به رخدادهای پشت سرش می‌نگریست.

کابوس یوویچ با مصدومیت زانو و ترک میدان پس از نیم ساعت کامل شده بود. او برابر بایرن فقط یک شوت راهی دروازه کرده و مقابل آرسنال به علت دریافت کارت قرمز ناچو بعد از پانزده دقیقه به بیرون از زمین‌بازی فراخوانده شد.

یادمان نمی‌رفت آسنسیو هم برابر آرسنال آسیب دیده بود. رویکرد منفعلانه تیم، سقوط جسمی بازیکنان را هم به رخ کشید ، ولی مگر "گریگوری دوپونت" مربی بدنساز فرانسه، قهرمان جهان، راهی برنابئو نشده؟

می‌توان بازی‌های تدارکاتی را نادیده گرفت، ولی چاقوها برای زیدان، پرز و بسیاری از بازیکنان در صورت عدم موفقیت در فصل جدید تیز شده‌اند.

کد خبر 383783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.