راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در محل توقفگاه‌های بار

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون‌شهری شهرداری مشهد از ایجاد ایستگاه مطالعه در محل توقفگاه‌های ناوگان باری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین مختاری با تاکید بر افزایش میزان آگاهی شهروندان به ویژه رانندگان ناوگان باری اظهار کرد: ایجاد فرصت‌های فرهنگی و آموزش رانندگان از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت در سازمان مدیریت حمل و نقل بار دنبال می‌شود.

وی مشکلاتی همچون کمبود وقت به دلیل مشغله کاری، دسترسی نداشتن به کتاب، بی‌تفاوتی نسبت به فرهنگ مطالعه و شغل سخت رانندگان ناوگان باری را از جمله عوامل تاثیرگذار در امر مطالعه دانست و افزود: با ترویج کتابخوانی علاوه بر مقابله با آسیب‌های اجتماعی، می‌توانیم زمینه‌ ایجاد آرامش فکری و فرهنگی را در بین این قشر ایجاد کنیم.

مختاری به ایجاد ایستگاه مطالعه در فضای پنج توقفگاه ناوگان باری اشاره کرد و گفت: در فاز نخست بیش از ۷۰ عنوان کتاب در ایستگاه‌های مذکور قرار داده شده و به دلیل استقبال رانندگان، درصدد افزایش میزان کتاب‌های موجود خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون‌شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد ایستگاه مطالعه، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان در زمان حضور در توقفگاه‌ها، ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش اگاهی‌های این قشر است.

کد خبر 383780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.