افتخارات باشگاه‌ها در نمایشگاه ورزش نشان داده شد

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: در نمایشگاه ورزش، سلامت و تغذیه سعی شد ۶۶ سال فعالیت‌های فرهنگی و افتخارات ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مردم نشان داده شود.

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با نمایشگاه ورزش، سلامت و تغذیه اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه سلامت و ورزش در اصفهان برگزار شد که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از مهمترین غرفه‌ها در این نمایشگاه حضور داشت.

وی افزود: بسیاری مردم فکر می‌کنند که سپاهان فقط در رشته فوتبال بزرگسالان فعال است، درصورتی که باشگاه در قالب ۳۲ رشته تیم دارد و ۳۵۰۰ نفر فعال ورزشی در آن حضور دارند. در این نمایشگاه سعی شده چکیده‌ای از ۶۶ سال فعالیت های فرهنگی و افتخارات ورزشی باشگاه به مردم نشان داده شود.

مدیر روابط عمومی سپاهان با اشاره به اینکه اگر دستآوردها را به صورت شکیل‌تری به مردم نشان دهیم روی آن‌ها تاثیر بیشتری خواهد داشت، تصریح کرد: باشگاه سپاهان تعداد زیادی آکادمی و پایگاه رشد دارد و افرادی که با باشگاه توافق کردند، دارای مجوزهای مربوطه برای برگزاری کلاس هستند.

همچنین بهزاد حائریان مدیر استخر باران و ابوذر در رابطه با نمایشگاه ورزش، سلامت و تغذیه، اظهار کرد: این نمایشگاه موقعیتی را ایجاد کرد که در مورد شنا، آموزش شنا، نحوه  استفاده از استخر و فواید شنا و تاثیرات آن روی بدن به مردم اطلاع رسانی کنیم تا آن ها در فصل تابستان بچه های خود را در این کلاس ها ثبت نام کنند.  

وی با بیان اینکه  کارشناس هایی آورده ایم که از نزدیک با مردم در رابطه با استخر و شنا صحبت کنند، تصریح کرد: با این کار تاثیرگذاری روی مردم بیشتر می شود همچنین آن ها صحبت‌هایی که می‌شنوند را برای یکدیگر بازگو می کنند که عامل فرهنگسازی است.

مدیر استخر باران و ابوذر در خصوص ثبت نام کلاس های آموزشی خاطر نشان کرد: در این غرفه ثبت نام کلاس‌های آموزشی داریم حتی بلیط با تخفیف به مردم ارائه می دهیم.

کد خبر 383772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.